Ook Lis is niet schoon. Loop een beetje om qua drukte momenteel, dus ik blijf ook verder niet hangen morgen. Marjolein is er morgen ook en als mensen het niet kunnen vinden bijvoorbeeld heeft zij mn nummer.
Shay is ook niet schoon, ben nu pas thuis, moet nog douchen, wordt me echt te laat als ik nu nog m'n paard moet gaan wassen
Ga dr zo wel even alvast opnieuw in de vlechten zetten en wat spullen klaar leggen voor morgen. Hoef ik morgen ochtend alleen maar in te laden en weg te gaan
Tinkermuts
Geplaatst: 02-11-13 06:16
gelukkig joannE, dat ik niet de enige ben die met een stinker aankomt, ben benieuwd hoe ie straks uit ziet, hij vind het schijnbaar nogal lekker om een drol als hoofdkussen te gebruiken
Lijkt me zo leuk om aan mee te doen, maar helaas voor mij te ver weg. Wordt er ook wel tinkerritten in het Noorden/Oosten georganiseerd? Ik geef me gelijk op
Hier wel somber nog, maar niet echt regen... Als t maar droog is straks, dan is het al lekker. Ik had overigens een deel van de rit door het bos gepland, maar dit werd me afgeraden wegens veel loshangende en daardoor nog naar beneden vallende takken. Ook schijnen een aantal paden nog verspert te zijn door omgevallen bomen. We blijven dus echt op de hei en zullen daar een beetje creatief in zijn, de veiligheid gaat wat mij betreft voor.
Zo, paardje weer bij stal. Was erg mooie omgeving om te rijden, en droog gehouden. Toppie, thanks voor de rit. Vliegles was niet ingecalculeerd....super dat Wendy zei dat het wel eens vd hoofdstel nrs Kon komen, beessie Kon er dus niets aan doen, nrs eraf en toen weer heel braaf paardje, trots op hem.
Shayla
Geplaatst: 03-11-13 00:19
Ik heb ook (ondanks de hoofdpijn ) lekker genoten van de omgeving. Shay was braaf, maar zoals bijna altijd in de turbo stand Wel lekker gereden !