Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) . Wij laten ze dan liever nog even lopen, hebben land genoeg dus dan heb je ook niet heel veel kosten ervan. De echte liefhebbers en kenners weten de echte waarde wel. Sowieso denken veel mensen er heel makkelijk over, en gaan dan ook 'even' een paardje kopen. Tegenwoordig bel ik eerst even met de belangstellende om te zien wat ze zoeken. Dan weet ik vaak al genoeg en hoeven ze niet eens meer te komen kijken
Onze twenter hebben we al eens kunnen verkopen, maar die mensen hadden dus echt amper paardenervaring. Die verkoop ik geen jonge, zeer bloedgefokte, KWPN twenter hoor.caroline_max schreef:Ach, dit zie je ook bij KWPN'ers hoor. Mensen die denken dat je 'vanwege de crisis' je veulen/jaarling/paard wel voor heel weinig kwijt wilt (want tja, ze staan bijna gratis op MP hoor mevrouw) . Wij laten ze dan liever nog even lopen, hebben land genoeg dus dan heb je ook niet heel veel kosten ervan. De echte liefhebbers en kenners weten de echte waarde wel. Sowieso denken veel mensen er heel makkelijk over, en gaan dan ook 'even' een paardje kopen. Tegenwoordig bel ik eerst even met de belangstellende om te zien wat ze zoeken. Dan weet ik vaak al genoeg en hoeven ze niet eens meer te komen kijken
Onze twenter hebben we al eens kunnen verkopen, maar die mensen hadden dus echt amper paardenervaring. Die verkoop ik geen jonge, zeer bloedgefokte, KWPN twenter hoor.
Mijn eigen tinker heb ik met 7 maanden gekocht voor een best mooie prijs. Maar we zijn nog steeds dolblij met haar en dan moet je die aanschaf er maar voor over hebben lijkt mij.
Typisch. Het valt altijd te proberen natuurlijk maar je moet dan niet verbaasd zijn als je paardloos weer terug naar huis gaat. Inderdaad, 'even' een paard kopen... Het verbaast me hoe sommige mensen 1x naar een paard gaan kijken, even een rondje hobbelen en daarna gelijk zeggen 'ik neem hem/haar'. Hallo, het is een páárd... Toch niet iets om al te licht over te denken lijkt me zo.
Als je er geen geld aan uit wil geven moet je er ook niet aan beginnen toch
. Mensen die € 250 bieden voor een twenter met uitstekende papieren en een enorm springtalent (al zeg ik het zelf hihi), het is werkelijk waar te dom voor woorden. Maar ja, ze staan op MP ook voor zoveel hoor zeggen ze dan, en sommige zelfs gratis. Maar ja, als ze daar zo goedkoop zijn moet je ze lekker daar halen hoor
.
haha
dat lijkt sil wel als ik die in volle vacht laat komen 
), al is het iets minder extreem dan op de foto. Betreffende pony wordt ook enkele keren per week gepoetst, krijgt kwalitatief goed voer met lijnzaadolie enz. Pony voelt zich happy en glimt als een malle, alleen steken er dus nog plukken langere winterharen boven het zomervachtje uit