[TI] Gezocht: tinkerlefhebster omgeving Emmen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 00:04

Neeeh, das niet nodig hoor, ik heb hier een geweldige Tinker staan midden in het bos, 60 km verderop de beschikking over eentje gelijk aan het Dwingelderveld, genieten doe ik genoeg, is puur voor de gezelligheid. Als ik op de fiets mee had gekund had ik dat ook nog gedaan, maar die mag niet mee in de bus :')

Jij was eerst, dus jij hebt eerste keus!

paulinebes

Re: Gezocht: tinkerlefhebster omgeving Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 00:12

Dank je wel! Ik heb thuis ook een schatje maar helaas geen trailer en bijbehorend rijbewijs :( wat heerlijk om bos in de buurt te hebben... Wij hebben vooral drukke wegen en weinig bos of stiltegebieden.. Maar goed zo houden we in ieder geval nog iets te wensen over

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 00:32

Je bent hier ook welkom hoor. Caily is door vele mensen te rijden, we staan in Noordlaren, dat ligt tussen Assen en Groningen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 09:01

HijadelaLuna schreef:
Neeeh, das niet nodig hoor, ik heb hier een geweldige Tinker staan midden in het bos, 60 km verderop de beschikking over eentje gelijk aan het Dwingelderveld, genieten doe ik genoeg, is puur voor de gezelligheid. Als ik op de fiets mee had gekund had ik dat ook nog gedaan, maar die mag niet mee in de bus :')

Jij was eerst, dus jij hebt eerste keus!

Een fiets is wel te regelen hoor :P

jamejozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:54

Mag ik me hierbij aansluiten, leuk, zeker voor de toekomst olliebollie moet eerst zadelmak worden gemaakt hihi ( goh bedeld om tot die tijd om een hobbelpaard haha)

Schimpi hooooooooooooi, heb je nog een idee wie?? Van school, kwam je toen nog een tijdje tegen op de manege in exloo ( jij springles, ik carrosel met die dikke fries)

Ons tinkie staat in nieuw weerdinge.. Jammer niet veel uitrijmogelijkheden en geen e rijbewijs en geen trailer... Hmm

Wisdem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:29

Nou dan meld ik me ook. Ben sinds kort bijrijdster van een hele leuke rinket. Die staat in Erica en zelf woon ik Parc sandur Emmen. Allleen die heeft negen jaar lang niet op de trailer gestaan :+ . Dus hou me aanbevolen. Ben in bezit van een auto dus ts als je wilt kunnen wel een keer samen afspreken want lijkt me ook erg leuk een keer richting Emmer Compascum te gaan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 21:24

Weet iemand misschien een leuke lunchstop nabij Valtherbos? Waar je dus ook met paard terecht kan..... Desnoods aan de hand :)

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:09

Valtherbos niet zo zeer, maar bij Odoorn-Exloo zit in het bos Poolshoogte, een uitkijktoren met restaurantje/recreatieveld en pleisterplaats voor de paarden. (vakjes van boomstammen waar je ze even in kan zetten..)

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 16:28

Ik wil dit topic weer even een flinke trap omhoog geven. M'n studie is afgerond en volgende week ga ik voor een zadel kijken, dus daarna kunnen we fijn op pad :):) Meer mensen interesse?

Zosamaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 16:44

Gefeliciteerd met het afronden van je studie! Ik woon in Bellingwolde maar las dat je, twee jaar geleden, een Erijbewijs en trailer had/hebt. Dus als je eens samen wilt rijden, gezellig!

Ik neem aan dat Lotte dan ook wel mee wil aangezien wij beide in Bellingwolde wonen ;)

Groetjes Pauline

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 19:22

Leuk :) Ik hou het in gedachten.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:58

Jaaa, kom gezellig hier rijden met knappe Muddy. (Of Floor, hoe is het met haar, al beleerd eigenlijk? ) Muddy mag hier ook gerust in een stal of stukje prive-weide, mocht je er een dagje van willen maken. Ik weet eigenlijk niet, is Willow ook beleerd? Anders zou ik zeggen, neem je zusje ook gezellig mee :D

(Pauline en ik zijn buren ;) )

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:18

Kunnen hier ook altijd rijden. :D Ben aan het trainen voor de vakantie, dus km aan maken met de dames :D Zowel onder het zadel als voor de wagen.

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 17:46

Ook leuk!

@ Caily: Leuk! Dan zou het juist met Willow worden :)
Met Floor gaat het prima. Die is inderdaad beleerd (leuk paardje, eentje die gráág wil werken :)) ), maar omdat ze niet van mij is, kan ik haar niet zomaar meenemen :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:04

Nou ik zou zeggen wanneer kan je?

Gaaf Mariska, jullie zitten daar ook mooi, helaas kunnen mijn paarden niet op verplaatsing :(

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:53

Eerst nog even een zadel :D En daarna kunnen we wel een datum prikken :)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:25

Ik volg nog even :)

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 15:54

http://www.bokt.nl/markt/

Inmiddels is er op de boktmarkt de mogelijkheid om een rijmaatje te zoeken. Gelieve daar voortaan gebruik van te maken en geen topics meer op andere fora plaatsen zodat het forum overzichtelijk blijft :).