Haar rug begint zich weer wat op te vullen Ze begint voorzichtig te glanzen En ...... ze heeft eindelijk de smaak vd brokjes en muesli te pakken ! Worteltjes blijkt ze ook heerlijk te vinden !
Zie zelf maar wat een wereld van verschil met de aankomst hier !
Ze heeft een reis van 4 dagen achter de rug en is hier herstellende van ..... De reis heeft er enorm ingehakt bij haar , want je kunt foto's zien van hoe ze was....
Jep , 2 jaar , maar de gewoonste zaak vd wereld in Ierland ... Probeer er maar eens een 2 jarige te kopen die niet drachtig is , hihihihi
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-12 11:29
Vanochtend maar besloten om de boel toch bij elkaar te zetten Kaydee , de vosbonte merrie , vond dat niet zo'n best plan ... weer zo'n puber erbij , wat moet je ermee??? Karlijn, de witte , daarentegen , joepie , een leeftijdsgenootje !!
het heet Haybar , moet je even googlen , heb geen idee meer waar ik die gekocht heb ... gooi er voor ruim 1 dag aan hooi in en dan kunnen ze eten wanneer ze willen !
Fijn dat het zo goed gaat ze knapt goed op! En ze heeft al een vriendinnetje gevonden gelukkig Kaydee trekt vanzelf wel bij
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-12 12:59
Heb ze vanochtend met zijn allen in hun land gezet.... Oh wat ging Annabel hard ... Geweldig om te zien , ze genoot echt !
Geen foto's want het regent...
Ze knapt nu helemaal hard om , omdat ze onderdeel van de kudde is geworden en nu ook heerlijk de hele dag met haar koppie naar beneden staat om lekker grasjes te eten !
Zal snel weer foto's plaatsen , maar het weer zit niet echt mee vandaag !
En dan heb je boodschappen gedaan en komt terug rijden , kom je bij de weide aan , moet je toch echt even denken , huh ... zwart paard , oh ja ... ANNABEL !!!!!!
Daar is ze eindelijk. Benieuwd hoe die gaat uitgroeien. Leuk dat ze een witte vriending heeft en zelf bijna zwart is. Leuke foto is dat. Ze heeft wel een ontzettend lieve uitstraling
Annabel heeft met de 2 andere Tinkers , Karlijn en Kaydee , 2 hele dagen en nachten op het land gelopen ... Was even noodzaak , omdat ik het hEEL erg druk had en vele avonden van huis ben geweest...
Vandaag het spul weer op de paddock gezet en Annabel aan een "inspectie" laten ondergaan ...
Billen zetten aan , schouders worden voller en ik voel haar ribben veeeeel minder!!! Haar hals begint zich ook wat op te vullen....
Morgen moeten ze genoodzaakt ook voor 1 dag weer in de paddock staan ( lastig als je het af en toe zo druk hebt ), zal eens zien of ik foto's kan maken ....
Ben blij dat het zo goed met haar gaat !!!
VandeMol
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-12 20:05
2 foto's van gisteren !
En mijn geweldige hulpje met paarden.....
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 02-11-12 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt