Ik eh doe eh mee met eh...Bonny (van MelanieB) Ik heb al maaanden niet meer onder het zadel gereden en nog nooit op Bonny gereden maar ik werd gedwongen door Mel Ik ga 60 cm springen
haha wat leuk een topic over de wedstrijd van morgen! Ik doe ook mee in de M1 met Tijetse. Ben benieuwd! Ik ga bij jullie een lezer zoeken, want mijn vaste lezen kon niet mee helaas Komt vast wel goed denk ik. Ik heb er zin in, hopen dat het weer een beetje meezit! Tot morgen!
hier weer op de terugweg, heb heerlijk gereden! eerste proef 2e met 178 en 2e proef 1e met 184 dus weer een mooi puntje erbij, nog 4 te gaan voor het Z1
Ik ben ook weer thuis. Eerste proef 179 puntjes en de 2e proef 181 puntjes, dus ben tevreden, maar gina had een anti-meewerk dag vandaag, wat een monster zeg.. Nou ja, zondag ga ik voor het eerst met startkaart rijden, dus dit was even een oefenrondje. Maar wat was de 2e ring zwaar zeg, jeetje..
2x 1ste bij dressuur met helaas maar 172 en 173. Beetje jammer maar kon erger met die hengstigheid viel me nog alles mee want deze week met trainen was drama. Bixie deed ze super goed en Blanca deed het heel netjes zo zonder ooit te hebben geoefend en pas 2e keer op bon en hoe kort ze nog maar rijd en ook nog helemaal alleen gereden Tevreden!
Springen met Sabine ging super in de 60 en was 1ste Met mij wat minder laten we het erop houden dat ik teveel wilde regelen en bon te hard wou = tegenhouden = rug wegdrukken en niet normaal kunnen springen, daarna nog een keer paar hindernissen genomen en haar idd zelf maar laten gaan en toen ging stuk beter, dus tevreden!