1 foto die nog een beetje deftig is maar ook niet ideaal, lijkt of ze hier heel erg hangt terwijl ik eigenlijk net richting halsstrekken ging. Ga eens vragen of mijn zus betere foto's wil maken 
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
1 foto die nog een beetje deftig is maar ook niet ideaal, lijkt of ze hier heel erg hangt terwijl ik eigenlijk net richting halsstrekken ging. Ga eens vragen of mijn zus betere foto's wil maken 
Ik ook!

maar we wonen dan ook in dezelfde regio
Toen ik daarna in de top 10 eindigde en zij rond de 20 vond ze het maar een stomme jury/ wedstrijd
en hoeveel werk een hengstenvlecht is, terwijl ik dat toch echt in 5 minuten klaar heb
en ik met knotjes met naald en draad toch echt véél langer bezig ben
(al ben ik met het wassen van zo'n bruine natuurlijk wel weer veel eerder klaar
)
)
Dussuh TinkerTom als je goedkoop wil starten
Favoriet waren namelijk de outdoorwedstrijd (mits het geen 30 gr was
) maar juist daar heb je vaak last van niet optimale ondergrond voor der voetje
en dan dus liever stoppen en nog jaren recreatief en wellicht heel af en toe een onderlinge kunnen rijden
dan het mogelijk overbelasten, omdat ik zo nodig wedstrijden wil starten
zoals te zien door Karen Fotografie
tijdens Grave 2008
princesissi schreef:No_No schreef:YepIk ook!
Maar op het moment zitten we even in een dipje en gaan we tijdelijk even over op grondwerk. Waarschijnlijk gaan we dan Franse klassieke rijkunst lessen nemen.
Daar wil ik wel fotos van zieeen!

)

princesissi schreef:No_No schreef:YepIk ook!
Maar op het moment zitten we even in een dipje en gaan we tijdelijk even over op grondwerk. Waarschijnlijk gaan we dan Franse klassieke rijkunst lessen nemen.
Daar wil ik wel fotos van zieeen!
MariekeS_ schreef:Sinds december ben ik bijrijdster van een fantastische Tinker dame![]()
De eigenaresse rijdt vooral recreatief en in het bos en ik mag er dressuurmatig mee aan de slag, super leuk!
Ze leert heel snel en gaat met sprongen vooruit, dus de wedstrijdkriebels beginnen wel weer op te komen![]()
Helaas heb ik (voorlopig) geen geld, tijd en vervoer dus zit het er niet echt in...Tinker wedstrijden zijn ook allemaal wel heel ver weg, dan moeten we een trailer huren en wordt het wel weer een duur uitje
Maar ja, we houden oefenwedstrijdjes in de buurt in de gaten en wie weet doen we ooit wel een keertje mee
Voorlopig gewoon doortrainen en zien hoe ver we komen
Rhona!
Toen we begonnen:
https://lh5.googleusercontent.com/-mUYr ... /begin.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-FiTt ... begin2.jpg
En fotos van afgelopen week (hier komt een deze dagen nog een topicje van in RIJ-ITP)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik denk dat we toch wel een B proefje zouden moeten kunnen doorkomen