Naar ook dat je zelf wel een goed gevoel had. Hopelijk heeft ze wel wat meer uitleg gegeven over het waarom.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik had in eerste instantie vermeld waar ik naar zocht in de OP en toen werd hij gesloten. Uiteindelijk na beraad is dst stuk weggehaald en is t topic weer geopend. IneHee schreef:Hoi, Ik heb je verhaal gevolgd op bokt en ik heb deze week besloten voor mijn tinkerruin (14 jr) een goed plekje te gaan zoeken, hij is heel ervaren, en super braaf.
We hoeven er niet de hoofdprijs voor als hij maar een fijne plek krijgt met iemand die tijd voor hem heeft.
Ik kan je alle info sturen, moch je interesse hebben.
Hij staat sinds eergister op MP ( eravaren tinkerruin)
Calanddra schreef:Suggesties mag volgens mij ook niet. Ik ga ook liever niet bij jansen vd hout langs, bijna allern maar slechte verhalen.over gehoord
Helaas is hij daarna verkocht. Toen mijn paard stierf zag ik zelfs dat hij te koop stond, was helemaal hotteldebotel van hem (uiterlijk dan, karakter ken ik niet) Maar ik ging toen al net kijken naar mijn huidige tinker. En ook al ben ik ook helemaal zot van mijn Iowa, ik vond het zo zonde van die knappe Darco want spijtig genoeg kon ik via internet volgen dat hij steeds weer bij een andere handelaar terechtkwam. Deze maand typte ik na lange tijd nog is zijn naam in google in en kwam zo terecht op de site van jansen van hout. Hoewel ik nooit bij handelaars zou kopen (ken die handelaar ook helemaal niet, ben van België), moest ik nu op zoek zijn naar een tinker zou ik toch zeker eens naar hem gaan kijken (want uiterlijk zegt natuurlijk niets over karakter) Maar goed, misschien een beetje een nutteloos verhaaltje voor je, ik denk dat ik dit ook eerder voor mezelf typ omdat ik nog steeds hoop (ook al 'ken' ik het paard in kwestie eigenlijk helemaal niet) dat ik hem eens tegenkom bij een vast baasje waar hij mag blijven. Nou tot hier mijn pennyverhaal