Ziet er naar uit dat ik gezellig mee kom wandelen met m'n twenter, en dan vriendin op zn grote zus mee. Maar weet het nog niet definitief, zodra ik dat weet ga ik me even opgeven.
Ik weet het nog steeds niet zeker. Ben bezig met het inrijden van degene die ik eventueel wil meenemen. Alleen ben ik pas 2 keer een stukje buiten gaan stappen. Dus ik moet nog even kijken hoe hij het met een echte buitenrit doet. Het zal geen hele zware rit worden toch?
Nee hoor, op bepaalde stukken kunnen we splitsen voor diegene die een galopje willen maken en diegene die alleen een stap/draf ritje willen maken Daarna rijden we weer met elkaar verder!
Sandra1984
Geplaatst: 21-05-12 11:51
Ik wil best mee, maar het probleem is dat ik de 10e op vakantie ga en de 8e naar guus meeuwis..
Nog een 2,5 week en dan is het zover, ,verheug me er al op, .
_Dune_
Geplaatst: 26-05-12 19:52
Even een tip voor als het wat warmer weer wordt: Neem een vliegen rijdeken mee als je die hebt en vliegenspray. Op deze warme dagen zitten er aardig wat muggen in het bos. Draven is dan ook meestal prettiger voor de paarden dan stappen. In draf kunnen ze namelijk niet onder de buik gaan zitten, wat voor de meeste irritatie zorgt. Op de duinen heb je er juist helemaal geen last van.
Tinkermuts
Geplaatst: 08-06-12 05:59
ik skup dit topic ff omhoog, wie zijn er morgen allemaal bij?
karin met sabey en ik met caydo zijn er.
en laten we hopen dat het droog is.
Kiara04
Geplaatst: 08-06-12 06:20
Ik ben er met Kiara en Hanne met Brandon ,tot nu toe zien de weersvoorspellingen er goed uit,duimen dat het zo blijft, .
Helaas ging het mij niet lukken... veel plezier allemaal... Ik hoop wel op foto's!!
_Dune_
Geplaatst: 09-06-12 16:47
Het was een leuke rit! Ik ben erg benieuwd naar de foto's
Tinkermuts
Geplaatst: 09-06-12 16:48
Zo, veilig thuis, pf hormonen ommetje, groep bont was wat veel voor hem dus maar ff apart vd groep, dat ging goed. Helaas geen koffie, hij was te druk op de trailer. Thanks voor dr goede organisatie en geduld. Top.
Het was geweldig,vooral de galop,ik dacht dat Kiara dat niet meer ging redden,maar jeetje wat n vaart had ze,en ze kon erna best nog eens hihi, .Hier ook benieuwd naar de foto's.
nieky1993
Geplaatst: 09-06-12 18:19
Hier ook veilig thuis en alles opgeruimd. Vond het een super leuke rit en goed georganiseerd. Ik ben benieuwd of er toch een paar foto`s zijn gemaakt.
TM: Ondanks dat je een bommetje hormonen bij je had ( wat is hij trouwens mooi aan het worden ) vond ik dat je hem super onder controle had Echt super.
Mar__
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-12 18:24
Foto's zijn leuk! Zal ze vanavond of morgen even uploaden en mailen naar jullie
Was een geslaagde rit! Vind hem ook erg knap Saskia. Super ervaring toch voor hem. Daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen