[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:48

O god ik zit 24/7 op bokt, en dan net als ik op school zit opent het nieuwe topic zich!!!
;(

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:49

Het nieuwe forum is supergaaf geworden karlijn!toppie +:)+
hoe kan ik mijn stukje in mijn profiel krijgen??ben niet zo goed met de computer..

@jody:hier zijn ze ook alle struiken aan het mollen om het zo maar te zeggen.Staat alles een beetje te bloeien gaat het plat.en dat in de groenste wijk van cuijk(daar promoten ze deze wijk mee).mmm wat gaat hier mis???
verrekte boswachter,moet ie een bonnenaantal halen of zo.Is het de politie die uit protest minder gaat doen,komt de boswachter op dreef..

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:50

Elliecuijk dat wil ik ook wel weten van dat stukje!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:53

Rechtermuisknop -> Afbeelding URL kopieren -> Profielinstellingen -> [ img] [/ img] ( maar dan zonder spaties ) -> Daar tussenin gaan staan met de muis en dan op Ctrl+v drukken.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:54

Rechtermuisknop (klikken op het plaatje)-> afbeeldingslokatie kopieren, dan in je profiel tussen [ img ] [ /img ] zetten.
Ik zou het ook even op je eigen computer zetten;
Rechtermuisknop-> afbeelding opslaan als... opslaan op je computer. (dan kun je hem ook weer uploaden met bijvoorbeeld mijnalbum.nl of picasa en weer op dezelfde manier in je profiel zetten.
Laatst bijgewerkt door draaakje op 05-03-12 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:54

Ellie:
Ja belachelijk he! hier heeft het bomen kappen wel een reden. Plek maken voor zeldzame bloempjes. Maar ik vind het zo ontzettend zonde. Dit bos lieten ze aan de natuur over.. zo werd het bos ook populairder gemaakt. Het was gewoon echt een ruig bos, heerlijk. Maar nu is het ook zo'n gecontroleerd bos.. En je ziet door de kale plekken het tuincentrum liggen nu.. weg gevoel van middle of nowhere. :(
Ja en die boswachter. Grr ben echt pist. Laat ze dan hier in de buurt andere veldjes maken waar ze los kunnen. Het dichtbijzijnde is op 20 minuten fietsen.. Daar kan ik mijn hond echt niet mee naartoe nemen en ook nog laten ravotten.. Wel bonnen uit delen maar niet zorgen voor een ander alternatief!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:00

Leuk! :D

Dit groentje bijt niet hoor :D

Even voorstellen voor diegene die me nog niet kennen: Berdien, 24 jaar, wonend in Groningen met mijn cavia's Mufasa en Zazou. Ben werkzaam als hypotheekadviseur bij ING. Heb twee Tinkers, Jessie van ongeveer 20 die ik tien jaar geleden gekocht heb. En haar bijna vijf jarige zoon Flynn, door mij gefokt. Ze staan bij Carolien, jullie allemaal wel bekend :))

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:01

Hmm mijn les gaat morgen ook niet door ivm rhino! Iedereen heeft de bibbers.

Welkom Berdien! :D Bekende namen, ga eens even in je profiel spieken.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:01

Yes ik heb hem in mn profiel staan!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 19:02

Berdien schreef:
:wave:

Mag ik me hier ook komen melden? :)

Naam + naam paard? ;) Zet ik je in het groene lijstje! :D

edit.. zie het al paar posts boven me! :') Gaat weer zo snel hier!!

Mijn man gaat Diaz straks voeren en drollen scheppen in de paddock! Lief he? <3

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:05

Hoe heb je m dat geleerd Karlijn :D?

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 19:07

Hihi, Nou ik heb mijn brommer nog niet ;) (en geen rijbewijs) En hij vind Diaz ook gewoon lief.. en het is handiger als hij gaat, dan nu die kleine inpakken, in de auto en met z'n 3en daan klungelen ;)

Gewoon ideaal! <3
Morgen ga ik zelf lekker lang, dan is de kleine bij de oppas ;)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:08

Ideaal! Mijn vriend vind m'n paard ook wel leuk, maar eigenlijk vooral nogal veel geld... :')

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:09

Haha Karlijn super zo een vent! :D
Berdien welkom!

Ik heb zo een gevoel op dit tempo dat bijlezen moeilijk gaat worden :')

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:17

jeetje wat is het hier druk. leuk gedaan karlijn, was al een tijdje niet meer geweest was zo veel te lezen:(
gezellig hoor zo. zal me ook nog ff een keer goed voorstellen.
ik ben maartje en woon met man lief en zoon lief en 3 lieve honden in de flevopolder. callum is mijn ruintje van bijna 3. hij staat in lelystad. ik heb callum al vanaf een paar weken nou ja toen stond hij nog bij de fokker. hij is heel lief en braaf en meestal heel volgzaam. hij is inmiddels al 1.55 hoog ongeveer en begint al wat breder te worden. ik wandel veel met hem en ben met dubbele lijnen bezig. heb een karretje dus we zijn hem een beetje aan het wennen met erachter lopen. dit vind hij nog wel wat spannend en hooooo betekent meestal hollen als ik erachter loop. hahahahahaha. ben groot tinkerfan ook een vlekkenfan maar de mijne heeft 1 heel klein vlekje onder zijn buik verder helemaal roodbruin

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:17

Hier dus ook een groentje , maar dat mag toch wel ?

idd, al weer 1 bladzijde verder .....
dat wordt nog wat met bijlezen , wanneer ik 1 dagje buiten bezig ben geweest , hihhi

Kids( en ik ) hebben gegeten , manlief komt later thuis....
Nu eerst de boel opruimen en dan naar buiten...

Hopen dat de jongste niet teveel last krijgt van haar oorpijn vanavond en vannacht....
Gisteren en afgelopen nacht is ze behoorlijk aan het "spoken" geweest ....

NB.
Over de Haybar ... die was ook best duur , maar ze knoeien nog nauwelijks hun voer en poepen er ook niet in ( nog niet , hihihi )... Uiteindelijk komt het wel goed met de duurdere uitgave !

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:33

*\o/* *\o/* *\o/* Karlijn *\o/* *\o/* *\o/*

Wauw he. Ik heb echt zo'n balen dag gehad en nou zie ik die prachtige opening en ik ben weer helemaal vrolijk, dank je wel voor al dat werk _/-\o_, echt geweldig!!!

Nou Caitlynn is intussen stukken opgeknapt. Ik was vorige week elke dag aan het tempen ivm met de rhino en omdat ik haar normaalwaarden ook wilde weten. Elke keer zat haar temperatuur rond de 38 graden en ineens had ze 41 graden koorts. Aangezien ik een paar dagen ervoor een spoelworm in haar mest had gevonden (ondanks mestonderzoek waar alleen bloedwormen uitkwamen en ontworming) bleek dus dat ze een fikse wormeninfectie had. Ze heeft zaterdag een koortsverlagende-injectie gehad en een strongid-P wormenspuit. Zondag kwamen de dode wormen er uit, ik ben echt zo geschrokken, haar mest zag gewoon rood van de bloedwormen, verder ook aardig wat spoelwormen en lintwormen |( . Ik temperatuur haar voor de zekerheid 2 keer per dag en gisteren was het nog 39 graden en vandaag gelukkig 38. Ze ziet er ook weer een stuk vrolijker uit.
Nou zit moet ik alleen nog op stal voor elkaar krijgen dat iedereen meewerkt aan een massale wormoorlog. Ik ben alleen een beetje bang dat ze het niet serieus genoeg nemen.

Becs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:34

Trouwens, hallo tegen alle nieuwe en ik zal vanavond eens uitvoerig bijlezen

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:35

Lief van hem karlijn, altijd fijn he, van die lieve mannen.

Gezellig Berdien!

Slim dat ze hier niet door laten gaan Inney, al is het natuurlijk niet leuk.

Gezellig al die nieuwe mensen.

Jeetje wat schrikken Becs, zeker nu met die Rhino in de buurt. gelukkig heb je de oorzaak gevonden. Nu hopen dat iedereen de ernst er van inziet, want voor een goed wormenbeleid heb je wel iedereen nodig, anders blijven de weides natuurlijk besmet.

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:37

jeetje, dat is minder al die wormen. Hopelijk werkt pensionstal mee, niemand wilt toch een besmetting bij eigen paard

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:45

Wauw, wat een geweldige opening Karlijn. Ben trots op je!!!!!!!!

Ha Chantal, jij ook hier? Welkom en veel lees- en schrijfplezier!

En straks thuis ff bijlezen, want heb een bijna lege laptop mee genomen .............. lekker blond weer.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:47

Wat een super leuke opening Diaz!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 19:54

Becs schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* Karlijn *\o/* *\o/* *\o/*

Wauw he. Ik heb echt zo'n balen dag gehad en nou zie ik die prachtige opening en ik ben weer helemaal vrolijk, dank je wel voor al dat werk _/-\o_, echt geweldig!!!

Nou Caitlynn is intussen stukken opgeknapt. Ik was vorige week elke dag aan het tempen ivm met de rhino en omdat ik haar normaalwaarden ook wilde weten. Elke keer zat haar temperatuur rond de 38 graden en ineens had ze 41 graden koorts. Aangezien ik een paar dagen ervoor een spoelworm in haar mest had gevonden (ondanks mestonderzoek waar alleen bloedwormen uitkwamen en ontworming) bleek dus dat ze een fikse wormeninfectie had. Ze heeft zaterdag een koortsverlagende-injectie gehad en een strongid-P wormenspuit. Zondag kwamen de dode wormen er uit, ik ben echt zo geschrokken, haar mest zag gewoon rood van de bloedwormen, verder ook aardig wat spoelwormen en lintwormen |( . Ik temperatuur haar voor de zekerheid 2 keer per dag en gisteren was het nog 39 graden en vandaag gelukkig 38. Ze ziet er ook weer een stuk vrolijker uit.
Nou zit moet ik alleen nog op stal voor elkaar krijgen dat iedereen meewerkt aan een massale wormoorlog. Ik ben alleen een beetje bang dat ze het niet serieus genoeg nemen.

Pff, liever een worminfectie dan rhino.
Lijkt mij handig als de hele stal mee doet idd.

Berdien welkom!

Zooo jaron was dramaqueen vandaag.
Dacht, we gaan bitloos proberen, dus uit het inrij topic de tip gehaald, touwhalster om, neusriem van hoofdstel af, en al la westernhoofdstel er over. Zodat je evt altijd terug kunt vallen op je bit.
Nou het waaide enorm, en jaron had zijn kop er op, dus ik heb het bitloze niet eens kunnen proberen.
Zag nadat hij een aantal keer er vandoor was geknald ( en ik aan 1 teugel was gaan hangen)
Dat zijn bit niet meer mooi recht zat, en zijn tong eroverheen ging, dus neusriem er weer aan.
Daag jaron, ik laat me niet gek maken. ik was echt boos, was aan het trillen van adrenaline, wat een gek met zijn wegstuiven zonder rem.
En als ik hem een tik gaf, nog boos reageren ook.
Maar goed, verder gaan rijden na de hoofdstel aanpassing, dacht laat ik de eer aan mezelf houden,en mijn paard voor de gek?
Ik met lange teugel weer naar de bak (lees, stuk zand zonder omheining) en daar eerst rustig gaan stappen,en daarna te gaan draven. Lekker geslingerd en voltes gedraaid,
Linksom buigt hij heel mooi, en rechtsom bijna niet.
wel een redelijke aanleuning, hij zocht mijn hand op, en had zelfs het idee dat hij aan het nageven was?
Terwijl dit de eerste keer "bak" rijden was. Gister en woensdag is de bijrijdster wel aan het rijden geweest in de paddock, dat heeft vast geholpen.
Ze had zelf ook het idee dat hij de hand meerdere keren aan het opzoeken was in stap, en bij mij dan zelfs in draf.
Tsja, ik ben mega trots, en mijn paard mega nat :P
Maar ik heb wel heerlijk gereden uiteindelijk.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:09

Ga zo bijlezen en de opening bekijken :)

NIEUW TOPIC *\o/*

Er is hier vandaag +-15-20cm sneeuw gelegen en nu ligt er 10-15cm water op veel plaatsen. Zo staat de uitloop van BJ (Jack dus) volledig onder %)

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 20:14

wauw hij is erg mooi geworden :)) :):) +:)+