Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Becs schreef:![]()
![]()
Karlijn
![]()
![]()
![]()
Wauw he. Ik heb echt zo'n balen dag gehad en nou zie ik die prachtige opening en ik ben weer helemaal vrolijk, dank je wel voor al dat werk, echt geweldig!!!
Nou Caitlynn is intussen stukken opgeknapt. Ik was vorige week elke dag aan het tempen ivm met de rhino en omdat ik haar normaalwaarden ook wilde weten. Elke keer zat haar temperatuur rond de 38 graden en ineens had ze 41 graden koorts. Aangezien ik een paar dagen ervoor een spoelworm in haar mest had gevonden (ondanks mestonderzoek waar alleen bloedwormen uitkwamen en ontworming) bleek dus dat ze een fikse wormeninfectie had. Ze heeft zaterdag een koortsverlagende-injectie gehad en een strongid-P wormenspuit. Zondag kwamen de dode wormen er uit, ik ben echt zo geschrokken, haar mest zag gewoon rood van de bloedwormen, verder ook aardig wat spoelwormen en lintwormen. Ik temperatuur haar voor de zekerheid 2 keer per dag en gisteren was het nog 39 graden en vandaag gelukkig 38. Ze ziet er ook weer een stuk vrolijker uit.
Nou zit moet ik alleen nog op stal voor elkaar krijgen dat iedereen meewerkt aan een massale wormoorlog. Ik ben alleen een beetje bang dat ze het niet serieus genoeg nemen.