Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:ik ben toen bij laarakker beland omdat de ene arts zei afwachten en de andere er ook geen heil in zag en zei prednison ...laarakker heeft toen binnen 3 maanden de leverwaardes weer goed gekregen , dus ik dacht dit is de methode en daar ga je dan mee door ....
en dan denk je over een halfjaartje zal blaze wel weer fitter worden en als hij dat dan nog niet bleek te zijn , dan probeer je dit eens en dan probeer je dat weer eens en dan ga je een eigen wei huren omdat hij op stal niet aard en dan lijkt het beter te gaan op de wei en dan weer niet en dan probeer je weer dit en dan weer dat en dan kijk je het weer eens een halfjaar aan en misschien in het voorjaar dat het weer beter zal gaan en dan komt er weer een verhuizing tussendoor en zeg je tegen jezelf daar moet je hem ook weer even een halfjaartje de tijd voor geven om te wennen en weer wat druppels zo en weer wat poeders zus en zo gaan de jaren voorbij
nu vraag ik mij af ....heb ik er dus wel goed aan gedaan om op die methode te blijven vertrouwen????
geerke schreef:ik schiet je niet dood hoor....maar de bloedwaardes waren niet echt goed te noemen.
Dus in dit geval 'ik voel me rot,dier voelt zich rot' gaat niet echt op.
Wel ben ik met je eens dat over het algemeen mensen(ik bedoel hier niet specifiekTS mee) teveel en niet goed voeren.Te rijk en teveel.