Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Daarna is hij bij een meneer gekomen die ervaring had met Shires (ook hengsten), hij heeft hem gecastreerd. Hoe dat verder afgelopen is weet ik niet.
Heel goed gezegd,idd een heel eigen karakter,behoorlijk dominant,maar dat maakt ze stiekum ook weer leuk hoewel de stoom soms uit mijn oren komt
,maar als ze je vertrouwen gaan ze voor je door het vuur.
challenger3 schreef:is het deze toevallig? http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JHTCQ3GY.jpg
) Alleen had ik nu meer ervaring en meer kennis in huis. Met hem heeft het allemaal heel lang geduurd, bloed, zweet en heel veel tranen, maar ik heb met Devin doorgezet waar ik met Seppe (helaas) heb afgehaakt. Inmiddels vallen met Devin (v. Crosby) de puzzelstukjes in elkaar en vertrouwen we elkaar blind en zou ik graag in de toekomst dressuurwedstrijden met hem gaan rijden. Tijd zal het leren of we dat ook daadwerkelijk kunnen gaan doen
. Mijn ervaring met tinkers is vooral doorzetten, want het duurt meestal een hele poos voordat ze vertrouwen. Als dat wederzijdse vertrouwen er is zijn ze trouwer dan een Labrador 
is alleen een beetje kriebelig in het begin . maar ver super paard is. die van mij is ook wel voorwaarts maar niet echt extreem .