Ilona dan denk ik dat ik van je aanbod gebruik ga maken Even liggend aan hoe of wat met het veulen tegen die tijd. Als Liza op knappen staat kan ik niet weg Maar anders dan neem ik dus Noedel mee
Gaan er eigenlijk ook mensen aan de wandel met onbeleerde vlekkies? Ik weet ook helemaal niet of dat de bedoeling is, maar dan zou ik uit kunnen zoeken of ik dat zou kunnen doen.
cp112
Geplaatst: 13-01-12 20:42
Ik heb even de site van het stamboek gecheckt ja. Is inderdaad 6 mei.
Maar ik zit even te rekenen. Ik roep nu wel ik ga mee, maar denk dat het teveel wordt voor Noed.
Denk dat het voor ons als combinatie nog wat te vroeg is om een strandrit te doen. Noedel vertrouw ik inmiddels compleet en vind ik geen probleem. Mella is een ander verhaal.... Wie weet dat het tegen die tijd anders is maar zoals het er nu naar uit ziet wordt dat hem nog niet
POLLO
Geplaatst: 13-01-12 22:21
Ik ga op Bentley mee Chantal. Ik moet daar nog mee beginnen Ik heb er ooit is opgezeten meer nog niet.
Haha ja ok, maar Mella is een hittepetit 1e klas met een flink gaspedaal en kleine rem
En ik heb 1 kee rop haar gereden en ben zelf een miep wat dat betrefd. Moet echt het paard waar ik op zit 100% vertrouwen wil ik er mee op buitenrit gaan. En strand ben ik zelf ook nog nooit geweest dus dat is dubbel spannend En Mella pikt die spanning van mij binnen no Time op. Noedel niet, die boeit het niet Daar zou ik het ook zo mee durven.
Maar wie weet heb ik tegen die tijd een goede band met Mella en durf ik het wel aan Maar dat is even afwachten aangezien ze eerst nog tot eind februari (en misschien nog wel iets langer ) bij Britta staat.
Daarom staat ze er ook Hahaha. Maar Britta heeft ook al rodeo gehad met haar hahaha. Maar nu is ze wel braaf de laatste tijd. Ik zie ze zondag in Pesse dus ben benieuwd .
Dan zit de basis er straks weer mooi in als Mella weer thuis komt (heeft 2.5 jaar oid niks gedaan). En kan ik lekker rustig verder.
Dus wie weet. Maar met Noedel gaat hem denk ik niet worden
Mocht er dit jaar toevallig iemand uit de omgeving van Den Haag komen, en mij en Mo (makkie op de trailer) tegen betaling, mee wilen nemen hoor ik dat natuurlijk graag
tinkergirl89
Geplaatst: 14-01-12 10:45
leonoor dat zou super zijn, Ik hou gewoon het topic in de gaten en dan zien we tegen die tijd wel En zo niet, dan heb ik heeeeel misschien een nieuwe camera tegen die tijd, en dan kom ik gewoon als fotograaf En als ook dat niets wordt... dan kom ik gewoon volgend jaar
Mooi 6 mei staat ook genoteerd in mijn agenda, ik hoed het forum in de gaten voor meer specificaties! En mijn toestel gaat ook mee op Ballyheigue, moet toch zeker wel wat mooie plaatjes schieten met zoveel tinkers samen!!