annelot schreef:Hmm, ik ga dan ook helaas niet komen, ik vind de locatie uiterst teleurstellend en veeeels te ver weg om even te komen kijken. jammer dat het niet wat meer richting het midden van het land georganiseerd word. Waarom zou ICS nl niet een lokatie als Lunteren af kunnen huren?
Dit is centraal
, anders mist ICS-NL de Belgische klanten die anders misschien sneller geneigd zijn naar een ander Belgisch ICS-stamboek te stappen 
Snap niet dat je als stamboek na veel klachten over de lokatie weer zo'n ransige lokatie kiest die daarnaast de paarden niet tot z'n recht laat komen met die veel te kleine ruimte waar een normaal paard na twee passen al aan de andere kant is. Een lokatie in het midden van Nederland zou idd gepaster zijn zodat Nederlandse leden van het ICS-NL die niet in het zuiden des lands wonen niet zo'n absurd eind hoeven rijden.
Al had ik nog een hengst en wilde ik daarnaast nog aan een ICS-NL keuring deelnemen zelfs dan zou ik een keuring op deze locatie met liefde aan me voorbij laten gaan.