En de hengst stond ze luid te roepen maar denk maar niet dat ze door het draadje kwamen.
Ik geef de pas geboren veulentjes de eerste keer als ze op de weide zijn een tikje met het stroomdraad

Niet lief, ik weet het

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
flatcoatje schreef:Ja maar om direct ,al om slacht prijzen te gaan praten vind ik veel erg hoor als ze verder gezond zijn ,en er zijn zo veel middelen op de markt ,de goed zijn ,hoorde nu pas dat er een prik op de markt is die in het vroege voorjaar wordt gegeven dat ze de hele zomer van de jeuk af zijn, is in duitsland net op de markt. dan heb je geluk gehad dat je een tinker voor slacht prijs hebben weten te kopen en geluk voor de tinker natuurlijk
Valencia2002 schreef:flatcoatje schreef:Sorry hoor dan had ik je niet helemaal goed begrepen =d3 mie
Ja maar om direct ,al om slacht prijzen te gaan praten vind ik veel erg hoor als ze verder gezond zijn ,en er zijn zo veel middelen op de markt ,de goed zijn ,hoorde nu pas dat er een prik op de markt is die in het vroege voorjaar wordt gegeven dat ze de hele zomer van de jeuk af zijn, is in duitsland net op de markt. dan heb je geluk gehad dat je een tinker voor slacht prijs hebben weten te kopen en geluk voor de tinker natuurlijk
Dat zeg ik ook niet. Lees aub goed wat er geschreven wordt!
Jij vroeg mij naar een eerdere opmerking van mij toen ik aangaf dat zij (jouw tinker) mooi erbij zou passen in de groep. Toen vroeg jij wat ik ermee bedoelde.
Hierop geef ik als antwoord dat zij qua leeftijd mooi zou passen bij MIJN 2-jarige merrie, die ik afgelopen februari van een Bokster heb overgenomen, omdat ze anders naar de slacht zou gaan.
Pfff, als ik dit soort dingen al moet gaan uitleggen, maar ben al serieus met iemand anders in gesprek. Daar gaat de communicatie wat minder moeizaam. Sorry.