er wordt aan onze website hardgewerkt maar tips zijn van harte welkom. www.tinkerdagrijssen.webs.com natuurlijk komen er nog kopjes als aanmelden, programma en startlijst. Verder hebben we nu wat eigen foto's van de clubkampioenschappen (cross, springen en dressuur) toegevoegd, als er iemand nog een leuke foto voor ons heeft zijn deze welkom.
Bedankt!
cp112
Geplaatst: 04-08-11 22:13
Leukleuk, alleen hier niet zeker of we gaan met Noedel. Hebben de dag ervoor waarschijnlijk een demo op een open dag in de manege hier
Haha ja maar nog maar 3 he, is beetje veel van het goede, maar ligt er een beetje aan hoe we de demo in gaan vullen. Maargoed, het is nog geen september Tot wanneer kunnen we inschrijven?
Niene87
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-11 22:20
Inschrijven kan nog tot ongeveer 1,5 week van te voren. Nog niet helemaal zeker want zoals je weet zijn we nog bezig met de voorbereidingen. Met liza starten dan?
Liza staat al sinds februari stil Moet binnenkort ook maar weer eens wat doen maar die wil niet in de bak lopen, dan kan je been geven en doen wat je wilt maar als ze niet wil blijft ze echt stokstijf staan. Ook zweepje helpt niks. Ga je met haar langs de weg of lekker het bos in is ze super voor het been Dus denk niet dat ik die daar een plezier mee doe, mezelf ook niet zo trouwens, ik rijd sowieso bijna nooit. Misschien dat mijn nichtje het wel leuk vind met Liza. Maar dan moet ze wel gaan oefenen, ook met madam Elise want ze zijn tot nu toe nog niet te scheiden
carolina1278
Geplaatst: 25-09-11 21:52
Jammer dat we niets meer vernomen hebben over deze leuke dag en dat er niet gereageerd word op PB en email......