Wij komen definitief met 1 merrie en dat wordt niet Candy maar Peaches/ Annastacia en haar binkie Ik heb de weersverwachting gezien belooft niet veel goeds wordt het dan binnen gehouden of ?
grid
Geplaatst: 13-08-11 14:06
Volgens buienradar wordt het smiddags droog dus hopelijk is dat dan gewoon vanaf een uur of 12
Zo Fenore en Milan staat gewassen in stal. Was best handig die regen want we hoefde ze niet echt nat te maken hahah dat waren ze al door de regen... ben zelf onderhand ook zeiknat geregent maar ze zijn schoon haha hopenlijk morgenochtend ook nog
Ik heb de merrie veulens en de hengstveulens gezien! Iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies! Wie weet wat voor premies de jaarling merries gekregen hebben? Toen moest ik weg namelijk..
Morris had in iedergeval n 2e met 142 punten! Vriendin van ons anja had gaya by die dagkampioen werd net 149 punten
grid
Geplaatst: 14-08-11 17:17
Er waren zo'n 25 inschrijvingen.
Heb leuke veulens voorbij zien komen vond van een enkeling de punten een behoorlijke verrassing dacht dat ik het ondertussen wel door had maar zag soms toch nog iets anders dan zij blijkbaar Het merendeel was ik het (gelukkig) wel mee eens
Moest helaas bij de jonge merrie alweer weg ivm visite
grrr
Geplaatst: 14-08-11 19:16
In de hoogte of in de laagte van de punten verrassing Grid? Of allebei?
Leuk, ik ben benieuwd naar foto's en uitslagen!
Cecille
Geplaatst: 14-08-11 19:35
yeahhhhh wij zijn weer thuis van een geslaagde dag
Met trots kan ik presenteren trommel trommel trommel
TWT Bai Mushu had een prachtige 147 punten en dus een prachtige 1ste premie
En toen hebben we een mooie show gezien en een proef met een mooie hengst en toen de merries
Peaches heeft zichzelf weer bewezen en is Ster geworden met 149 punten en beste van de rubriek merries yEAHHHHHHHHI
Ik wil iedereen feliciteren met de prachtige resultaten
En de dagkampioen was zkr terrecht ze was prachtig voor een 3 jarige gefeliciteerd
Anita de sfeer was gezellig en alles was top geregeld toppie
Ik hoop dat iemand foto's heb gemaakt ben best benieuwd
charootje
Geplaatst: 14-08-11 22:10
allereerst iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten eigenlijk niet verwacht maar wij hadden met mistral een hele mooie 1ste premie met 148 pnt enne de locatie was top, goed geregeld.
Christah
Geplaatst: 14-08-11 22:16
Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten. Wat een hoge punten zijn er toch gescoord vandaag! Terecht ook want wat een mooie paarden allemaal.
Black Candy heeft een 1ste premie gehaald met 148 punten.
Ben hartstikke trots op m'n kanjer.
Laatst bijgewerkt door Christah op 14-08-11 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Marleen in hoogte/ premie maar misschien ben ik dus op bepaalde punten ook wel echt te kritisch (geworden) en is het eerder normaal/ goed dan dat ik denk maarja zoals je weet ben ik wel vaker pietlut en pietje precies
Maar bij de meesten vond ik het gelukkig wel zeker terecht
Iedereen Gefeliciteerd met behaalde premies
Cecille Lois heeft denk ik wel genoeg foto's gemaakt