LEUK! Opa mag nog een keer hihi (edit: is ie "uberhaupt al opa? )
Hoe zat dat ook alweer met hun DNA dan?
Shayla
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 12:47
snowdon schreef:
LEUK! Opa mag nog een keer hihi (edit: is ie "uberhaupt al opa? )
Hoe zat dat ook alweer met hun DNA dan?
Ergens is het familie Maar niet directe familie. Dus het is geen inteelt maar lijnen teelt (zoals bij friezen en kwpners ook regelmatig gebeurd En volgens mij is ie afgelopen week opa geworden
annelot
Geplaatst: 18-05-11 12:59
Ik wist het lekker al, hihi. Chuck is idd net opa geworden! Maar nu ga je voor de merrie variant denk san?
Shayla
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 13:42
We gaan het proberen en met veeeeeeeeeel kleur En als het een hengst is stoppen we hem dr gewoon weer terug in
Van harte ik hoorde het van Sas vanmorgen ,hij is nog in goede conditie en paps mag zichzelf weer showen tijdens de dag van het aangespannen paard in Utrecht. Chuckie is nog niet helemaal met pensioen en volgens Sas was hij superblij.
Ik had vorig jaar nooit kunnen dromen dat dit nog mogelijk zou zijn met chuckie, maar het gaat momenteel zo goed met hem, ik merkte vorige maand dat hij wel enorm aan een date toe was, hij stoof bijna zeg maar Best wel ff aan het denken geweest of hij een dekking wel aan zou kunnen en toen maar ff met San in gesprek gegaan. San en ik zijn over de jaren heen best wel bevriend geraakt, ze is ook altijd zo trouw aan Chuck geweest en ik weet ook dat zij de gezondheid van Chuck op de 1e plek zet, mocht het bv na 1 dekking toch niet gaan.
Daarnaast is Shayla een ontzettend lieve en makkelijke merrie die echt als een huisje staat bij het dekken, en natuurlijk is ze ook Chuck zn grote liefde haha. Dus ondanks ze ergens familie van elkaar zijn hebben we de gok weer gewaagd, maar twee x gedekt omdat ik het ook niet wilde forceren met Chuck, maar Shay is gewoon weer prachtig drachtig.
En ik heb nu een heel erg gelukkige hengst in het land staan met een happy face op, en zn been ging prima, hij heeft eigenlijk nergens last van gehad. En idd hij gaat mee naar de dag vh aangespannen paard, lekker als knuffel knol en als ie eind vd dag nog prima loopt dan ook het defile, ik heb daar z'on zin in.
Chuck is al een aardig wat x opa inmiddels, zowiezo hebben zn dochters Do Joshlynn en Thara al 1 of meerdere veulens en zijn zoon vicaro word als het goed is mee gedekt in Mexico.