Erg mooie foto's gezien! Die spelende hengsten, geweldig!
Vandaag maar weer eens Anouk op de foto gezet!
Ir1ne
Geplaatst: 19-02-11 18:22
Mn sokkenvriendin in de zomer
Winter (voor er commentaar komt op de lonsdale.. dat zijn mn paardenvesten )
Dribbelkont
Geplaatst: 19-02-11 18:44
oho leuk weer een nieuw topic
hier eindelijk weer een foto van Zoë begint nu wel wat in de hoogte te komen en steeds meer rondingen manen zat in de midden een groot gat (heeft ze opgelopen vorig jaar in de opfok) het gat kwam maar niet bij de rest en heb het 3 weken geleden op 1 lengte gemaakt kan het gelijk aan groeien.is misschien zonde maar ze groeien wel weer aan want gaat erg snel bij haar.
ja klopt maar is geschoren in november moest helaas ze neigt beetje naar lever kleurtje maar normale kleur is als hoofd
hinke_1985
Geplaatst: 19-02-11 19:34
Zo aan het eind van de dag moet ik altijd even 'therapeutisch tinkies kijken....
Prachtige snor van Gammon op de eerste bladzijde! Leuke Briesje! Blijf die naam helemaal geweldig vinden. Patrick en Shadow, wat een schatjes! En dan nog de ukjes van Ariebren... Prachtige Boyan, wat ziet hij er stoer uit in z'n werkkleding. Wat een super foto van Ikkebenmar! Jack, en Balou.... En Sayla, waar ik toch echt een zwak voor blijf houden; vind haar bips toch erg op de bips van Keira lijken die vlek waar de staart uit tevoorschijn lijkt te komen.
Een heerlijk zomers plaatje van Keira:
En een foto van d'r bips, zodat jullie snappen wat ik bedoel:
Schimpje
Geplaatst: 19-02-11 19:38
Zal toch ook maar weer eens wat neerzetten hier!
Snuggles zijn baby-billen, net gewassen staartje!
En tijdje terug op de RV, mijn mam heel stoer op Benson, de wilde hengst uitstappen..