[TI] Tinkertijd uit de oude doos herinneren jullie het je nog ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: Tinkertijd uit de oude doos herinneren jullie het je nog ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:44

oeee ik kom bijna nooit eer op tinkers hier :D Maar heb jaren lang bij monique en harry rond gestruind op tinkerwereld met Offspring :j
En kane toen des tijds. Ik was toen zwanger van Morris mijn zoon. Ondertusesn wordt hij dit jaar 10 :=

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:09

Ik werd even getipt op dit topic(tinker wereldje is nog steeds heel erg klein) hoewel het tegen woordig al aardig ver over de grenzen gaat!! ;-)

Ik weet niet alles meer hoor uit die tijd, maar de meeste namen ken ik nog wel.
Ik heb tinkerwereld nog steeds compleet op mijn computer staan LOL!!
Tegenwoordig allemaal verschillende hard schijven aan je pc gekoppeld he.
Zo zijn er dus nog meer koppelingen naar hele ouwe sites met onwijs veel reclame(jakkie bah)..

De laatste fotocollege: http://members.multimania.nl/foto35/ och jammer hij scrolt niet meer in het menu..;-(
De fotocollage van tinkerwereld was tot stand gekomen omdat er in die tijd toch een verschil gemaakt werd tussen tinkers en cob's en zeebra's(tegenwoordig nog meer stamboeken hoor ik) om gek van te worden zeg!!

Ik zelf ga met Mariska mee dat toen alles nog onder een vereniging viel het kei gezellig was...
Voordat tinkerstamboek en vereniging apart gingen ect..Inderdaad van Saskia en haar man(uit zeeland)
Toen zaten we allemaal op 1 site en op 1 chat en op 1 forum en alles bij elkaar!!!
Ik heb toen heel veel leuke mensen leren kennen, kwam ook bij iedereen op bezoek her en der..overal was je welkom bij elkaar!!!
Ik zat op een avond wel eens tegelijk met Miranda(Bonte parels)Henk Jansen, en eh hoe heet dat mens nou ook al weer???...gut kan er toch niet opkomen...Of haar man in 1 chat....Harry Roept ze heet Marijke....ow ja...wahhaha
Ja Harry leeft ook nog steeds, iets minder haar weer en een wat bollere buik, maar dat komt omdat die nou niet meer zo heen en weer hoeft te rennen tijdens shows hahahaa

Enkele Tinker ritten foto's en ja ook van Shakiro http://members.fortunecity.com/tinkerni ... n_menu.htm
Damm veel reclame zeg..

http://members.multimania.nl/tinkerwereld/
Werkt volgens mij ook niet meer helemaal..

Ik ben onkruid, ben nog steeds niet vergaan leef dus nog...de rest van de fam ook..
Met Riccardo gaat alles goed, weer mokvrij(kreeg ineens na 10 jaar geen mok te hebben gehad mok) een raadsel??
En kreeg het flink ook..verschrikkelijk wat is dat een drama..
Maar met de mokthee dus nog weer geheel onder controle..;-)
Ik zal even 1 van de laatste foto's zoeken, Bloos heb hem al heel lang niet meer op de foto gezet)!!! ff zoeken
Afbeelding

Deze foto is gemaakt door onze nieuwe huis fotografe Emilie(inmiddels ook al 18jr) ;-)
Afbeelding

wat show foto's http://members.multimania.nl/laficaro/
Wij geven geen shows meer, Riccardo echter nog wel in intiem gezelschap van ons tweetjes(lol) en soms als toevallig iemand het ziet. Inmiddels kan die alles nog veel beter als toen we nog wel shows gaven.
Maar ik voel totaal geen behoefte dit aan de grote wereld te showen.
We doen het omdat we het leuk vinden, vooral Ric die word er nog steeds helemaal opgewonden van!!!
Mijn prioriteiten liggen op het moment geheel ergens anders en heb het veels te druk, en heb een veels te dikke kont en weinig conditie!!! Dus ik ben al heel erg blij met een leuke rit..

Ben wel heel benieuwd hoe het met sommige mensen gaat, zoals Alexandra van Percival bv..nooit meer gesproken.
Onze Phillip(zat ook in ons show team) was getrouwd geweest met Jeroen kijk in de vegte.
Was het show team vanaf het aller eerste moment, Ricacrdo was amper zadelmak. Ik weet alleen de naam van zijn tinker niet meer(ik doe een gok Bonita of klink als).
Ik heb Phillip later nog wel gesproken tijdens een show, in het showteam was het een jong ventje, en later toen ik hem tegen kwam al een volwassen man, ik moest tegen hem omhoog kijken...hahaha Phillipje was een phillip geworden.

Blondie en kiss van Marianne de eerste koets binnen het team, en deden dit dus onwijs goed!!

Ik ga zomeen weer lekker boer zoekt vrouw kijken..!!!

Doegie..

Mon

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:14

Caye schreef:
oeee ik kom bijna nooit eer op tinkers hier :D Maar heb jaren lang bij monique en harry rond gestruind op tinkerwereld met Offspring :j
En kane toen des tijds. Ik was toen zwanger van Morris mijn zoon. Ondertusesn wordt hij dit jaar 10 :=

Je dochter word ook een schoonheid zag ik laatst op facebook ;-)

Hilbrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:25

wat leuk zeg om de verhalen van de mensen te lezen die het tinkerras in nederland groot hebben gemaakt .
We hebben sinds april ook een tinker en wat is het een lieverd .In onze ogen het mooiste paardenras wat je maar kunt bedenken , maar smaken verschillen natuurlijk.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:19

dat is de jongste := monique. me oudste is al weer puber -O-

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 22:26

Ik heb nooit geweten dat Philippe ook in het showteam zat... leuk om zo nog oude nieuwtjes te lezen :D

Kinderen die groot worden :)) Tijd gaat snel....

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:36

Ik zal eens kijken of ik Phillip nog ergens op de foto heb..

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:43

Hier is hij de derde van links(zonder cap in witte t-shirt)
Afbeelding
De twee meisjes zijn Driessen(tjee word echt al oud weet de voornamen niet meer, volgens mij 1tje Kim)
Maar de mama(kan toch niet op de naam komen :o van de meiden was altijd op stal de bonte parel(blond haar)
Jos de vader loopt langs de zijkant. En in de zwarte cape zit Sandra.

Hier zit Phillip op zijn tinker witte t-shirt, we zijn aan het uitstappen na de show....
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door FotoDesign op 02-01-11 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:47

Ohhhhh, dit is echt, goede oude tijd. Krijg heimwee. ;)

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 23:52

Afbeelding
Ow ja ook nog even heel leuk om te vermelden dat de tinker welke ik achter na zat tijdens de aankoop van Riccardo de Tinker merrie is die nu achter Riccardo aan loopt op de foto zwart bonte(Shelby) hete ze volgens mij..Maar die liep steeds weg en Fam driesen had al een optie op haar zei Miranda toen. En Ric kwam dus de hele tijd naar mij..zucht...stel je toch eens voor dat ik hem niet gekocht had.... |( Ben blij dat ik hem toch genomen had ook al vond ik het toen maar een lelijk scharminkel...
Die merrie is ook echt een prachtbeest..

Ene wij hadden de eerste tinker t-shirts!!!! ;-)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 00:11

Wat is de tijd toch snel gegaan he... als ik dit allemaal zo hoor is het echt nog als de dag van gisteren!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:55

Meisjes van Driessen zijn Jerney en Kim inderdaad ;) Shelby stond een tijdje terug te koop, dondersmooie merrie is dat!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:20

aaah de good old days! zie weer veel bekenden voorbij komen :D even kijken of Lowara nog in de foto collage staat :j die heb ik immers ook alweer een jaartje of 11/12 in mijn bezit

edit: jups, we staan erin! kan alleen de foto niet hierheen zetten, dan zegt de site " niet pikken van ikke"

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:02

Ja dat had Monique gedaan hahah

Maar ik doe gewoon CTRL ALT Printscreen en dan plakken in Paint. Fotootjes eruit knippen et voila :o

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:57

*Tequila* schreef:
Meisjes van Driessen zijn Jerney en Kim inderdaad ;) Shelby stond een tijdje terug te koop, dondersmooie merrie is dat!

Juist dat waren de namen ;-)
Ben al een grijze postduif aan het worden(verf me haar niet meer) dus ja dan komt dat vergeet achtige er vanzelf achter aan whahaha...
Die meiden konden dus ook heel goed springen met die tinkers..

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:05

Ik heb vroegah nog heel wat buitenritjes gemaakt met Kim, kan me ook nog een enerverend ritje met Pablo en Glen herinneren :') Erg leuk om weer eens aan terug te denken!

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 23:53

Leuk Monique om Taryn terug te zien,toen ze nog van Marjolein was.
Taryn is inmiddels alweer een aantal jaartjes van mij.
Ric is nog steeds een stuk.

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:17

Wel leuk om eens een mini meeting te houden tijdens een hengsten show of zo..
The oldie's club meeting..