Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Yvonne_ schreef:Geweldig dat veulen! Springt ook nog erg hoog tegenover de hindernis, misschien een echt talentje![]()
Ik hoop dat die van mij over 3 jaar ook een leuk sprongetje kan maken.
Kimmie_R schreef:Echt leuk al die Tinkers hier!
Ben benieuwd of mijn kleine man ( nu 5maanden > is van 11Juni '10) springen ook leuk vind!
Hoop het wel, vind het zelf namelijk heeel leuk ..
Zomaar een vraagje hoor, is geen commentaar! maar, is het niet ''slecht'' voor de botten/gewrichten als je veulentje zo jong al springt?
Bedoel er niks mee, maar bij ons op stal zijn de meningen er nogal verschillend over...
BestFriends schreef:ik weet dat ze er niets verkeerd mee bedoelt, maar ik vind het niet zo leuk om zoiets te horen. het was helemaal niet hoog en vrijwillig(hij kon er gerust naast lopen)
keona schreef:niks van aan trekken in het wild moeten paarden soms ook wel eens over obstakels heen en de veulens dus ook.zou me er niet druk over maken.als je onze veulens soms door de wei ziet race en dan springen ze ook wel eens over iets heen .
ook vind ik het leuk zo die tinkers die springen maar er zijn er maar een paard die ook echt een spring tinker hebben,die hindernissen van 30/40cm vind ik geen springen een spring tinker vind ik echt een tinker die niet onder doet aan de springpaarden op wedstrijd.BestFriends schreef:ik weet dat ze er niets verkeerd mee bedoelt, maar ik vind het niet zo leuk om zoiets te horen. het was helemaal niet hoog en vrijwillig(hij kon er gerust naast lopen)
Citaat:persoonlijk vind ik zelfs pas dat er gesproken kan worden van een springtinker wanneer deze ook hoger kan dan 1 m...
sprongetjes van 20cm t/m 80 cm kan ieder paard...