KootMiraDrum schreef:Lijkt me gezellig Mariel!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
desillies schreef:Is er al wat meer bekend over de hoeveelheid deelnemende paarden?
Ik ben stomtoevallig die dag al in Lunteren (in het pannenkoekenhuis)
Als het de moeite waard is ontsnap ik dar gewoon...
Ik zou zelfs cowboy magic mee kunnen nemen voor degenen die daar behoefte aan hebben.
fraske schreef:desillies schreef:Is er al wat meer bekend over de hoeveelheid deelnemende paarden?
Ik ben stomtoevallig die dag al in Lunteren (in het pannenkoekenhuis)
Als het de moeite waard is ontsnap ik dar gewoon...
Ik zou zelfs cowboy magic mee kunnen nemen voor degenen die daar behoefte aan hebben.
toevallig met een cockerspaniël ??weet dat daar vroeger puppy dag was?
cp112 schreef:Om meerdere dingen, punt 1 is toch wel het feit dat ik geen stal beschikbaar heb waar ik Noed neer kan zetten zodat meneer schoon blijft, deken op is geen optie want die wordt meteen gesloopt. 'sochtends moeten we al heel erg vroeg op en om hem daarvoor nog te wassen gaat mij niet lukken,En ik heb geen zin om me teveel stress op de hals te halen voor een JHK eigenlijk. Volgende dag gaan we ook op vakantie dus moet dan nog wel een beetje fit zijn want ik moet rijden.
Als ik hem ergens anders even kwijt kon waar hij even een dag of 2 (op stal) kan staan dan lukt het wel. Maar hier in de buurt kan ik nergens een hengst kwijt