Ik heb sinds oktober een tinker merrie veulen! Ze is super aanhankelijk, maar ook soms lomp en sterk. Maar ook super rustig en makkelijk in de omgang tegenover mijn bloedspringpaardje
Maar wat voor een paard je ook hebt, elk paard heeft opvoeding nodigt! Veel succes en plezier met je toekomstige paardje!!
JPTinkers
Geplaatst: 04-12-10 19:23
ik heb er momenteel 5 rondlopen ben voor het eerst in 1999 met ze in aanraking gekomen en ik wil dus echt totaal niets anders meer! ze zijn verslavend gewoon.
mijn allerbeste vriendinnetje is mijn tinkermerrie van 8 jaar.. sinds bijna 5 jaar in mijn bezit
stront eigenwijs ontzettend sterk maar oh zo lief..
de klik was er vanaf seconde 1 en die is nooit meer weggegaan
bomproof en inmiddels lekker relax maar net als veel tinkers kan er een kop op zitten.. als dat ze is berg je maar hahah
nee noooooit meer iets anders dan een tinkie
kick1972
Geplaatst: 06-12-10 09:45
Valt het jullie op hoeveel liefde wij voor de Tinker voelen mensen?? Als de Tinker je hart gestolen heeft dan is het meteen ook goed raak!! Ik denk dat alle Tinker eigenaren precies weten wat ik bedoel met deze liefde Er zijn momenten dat ik zoveel liefde voel voor mijn twee dametjes dat ik zo zou kunnen huilen
Ook ik heb een tinker een heerlijke vent met een geschatte leeftijd van boven de 15... Ik ben al wat ouder en heb besloten dat er na deze eerlijke lieve kerel geen andere meer komt. Waarom? Omdat ik denk ik nooit meer vind wat ik nu heb.{ook al heeft hij ook soms zo zijn streken} Dus ja ik ben tot over mijn oren verliefd op mijn tinker en voor mij is er geen ander {ras}