[TI] ICS-LTD keuringen op 25 en 26 september as

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 00:12

Dribbelkont schreef:
jammer van hof van ede
mensen deden goed hun best
stonden al paar dagen alles voorelkaar te krijgen voor deze keuring en was altijd tip top voorelkaar
goede voorbrengers!!!
lekker eten en drinken!!
vindt ik persoonlijk hoor
maar is wel weer andere provincie dus is wel mooi
waarom hof van ede geannuleerd en markelo wel een keuring?
mensen waren erg te spreken over hof van ede en markelo is weer nieuw.

ho ho ho, niet te snel oordelen ;) Alles is in overleg gegaan met Marco en Petra. Die hebben idd een hele mooie lokatie waar het allemaal meer dan super geregeld is. Volgend jaar april is er dan ook weer gewoon een keuring bij hun in Vorden. En die keuring blijft ook elk jaar in april daar plaatsvinden. Maar nu in september vindt de keuring plaats in Markelo. En op zondag in Drenthe.

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 12:53

irishcobje schreef:
klopt maar omdat cobfan schreef is het moeder stamboek dus ik zie het probleem niet.
moederstamboek of niet er is dus wel een probleem als je naar de keuring van ics ltd gaat.dan komen al je behaalde premies te vervallen.

Wanneer je naar een keuring gaat kunnen alle eerder behaalde premies vervallen. Hoeft uiteraard niet... Maar dat is bij elk stamboek zo ;)
Wanneer men zijn/haar paard (ingeschreven bij ICS-NL) 'alleen' laat overschrijven, blijft de behaalde premie gewoon staan.

Ariebren

Re: ICS-LTD keuringen op 25 en 26 september as

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:29

Overschrijven houdt in dat je een briefje of mailtje stuurt naar je "ex" stamboek te samen met het paspoort.
Zonder paspoort wordt het paard niet uitgeschreven.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:30

Ariebren schreef:
Overschrijven houdt in dat je een briefje of mailtje stuurt naar je "ex" stamboek te samen met het paspoort.

Heeee :)* dan is Scott dus alleen maar van de online stamboom afgehaald maar dus nog wel ingeschreven bij ICS Nl.....
En Tess nog bij het NSvT....

Als ik Scott volgend jaar nog heb kan ik dus met hem naar de HK van ICS NL zonder hem eerst opnieuw op te hoeven laten nemen.

Komt er volgend jaar ook weer een Ltd. keuring in Etten-Leur Hanneke?

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 18:50

desillies schreef:
Komt er volgend jaar ook weer een Ltd. keuring in Etten-Leur Hanneke?

Er komt in ieder geval weer een keuring bij jou in de buurt :D

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:32

Even een vraagje. Ik heb een ics merrrie (of moet ik ics nl zeggen) Als veulen opgenomen. Nu wil ik wel eens naar een keuring. Maar als ik naar ics lt zou gaan dan is ze niet meer bij ics nl? Het zijn moeder en dochter en toch ook apart? Ik snap het allemaal niet zo goed. Kijk, nsvt en die drumhorse stamboek, dat is me duidelijk dat dat apart is, maar zijn ics nl en ics ltd dan wel aparte stamboeken?
Drenthe is voor mij goed te doen. Het ics nl heeft niet vaak keuringen in het noorden, vandaar mijn overweging. Maar ik snap het even niet.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:45

Cindy ICS nl heeft 12 september een keuring in Gersloot, nabij heerenveen.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:48

ooow dat was wel wat geweest! Alleen ben ik dan op GMTPK. Misschien volgend jaar wat in de buurt.

cobfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:55

Ariebren schreef

Hallo Henk,
Wij hebben geen verzoek ingediend bij ICS Nl om onze paarden uit te schrijven, en wij zijn ook niet met hen naar keuringen van een ander stamboek geweest en toch zijn is er geen enkele Irish cob van ons terug te vinden op stamboek on-line zelfs onze 1e premie hengst is daar niet terug te vinden. ???

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:30

misschien even een mailtje richting ICS nl, waarom dat dan zo is.