Wij komen ook met Shareen en haar veulen Mies.....heb er zin in!!
daniweerd
Geplaatst: 06-09-10 11:34
Zenuwen beginnen te komen!! Sofietje begint nu ineens in haar sokken te graven Dus vandaag nog zoeken naar de oorzaak!
_daf_
Geplaatst: 06-09-10 11:53
wij komen met ons hele hebben en houden: Merrie +veulen (ik twijfel nog wel aan de merrie want die wordt echt leeggetrokken door 'r veulentje..), nog een merrie en een jaarling. Ook voor ons pas tweede keuring dus een beetje zenuwen komen er al wel ...
hier ook zenuwen. legend is wel van zijn schimmel af alleen heeft nog kale plekjes. maar heb het ics gemaild en dat maakte niet zoveel uit
aricia
Geplaatst: 06-09-10 12:47
gisteren elsy haar witte staart 3 keer voorgewassen , goor stront ding was het . Gelukkig heeft quincy een zwarte
daniweerd
Geplaatst: 06-09-10 13:49
Sofietje is bijna zwart Wat fijn Janet, kunnen we ze toch in het echt bewonderen!
mancha
Geplaatst: 06-09-10 19:21
Duurt niet lang meer....heb er zin in!!! s' Morgens eerst nog even een wedstrijdje rijden in Joure dan gaan we door naar Gorredijk voor een bosrit en s'middags zorgen we ervoor dat we in Gersloot zijn. Hopen op droog weer anders moet ik nog een keer wassen Na de keuring brengen we Megan en haar vriendje naar Elsloo want daar begint dinsdags de paarden4daagse. Mmm druk dagje.....
warm en droog ja zaterdag? Dat zou ff goed uitgekomen.. ik heb hier echt 4 e-norm vieze beesten.. De wei is een modderbad geworden met dit takkeweer van de laatste dagen... De paardjes nemen 't er van hoor... rollen rollen rollen pffffffffffff
Ben ook blij met het droge weer in het weekend. Kan ik ze zaterdag door de wasstraat heen halen. En gaan ze niet in de modder rollen
aricia
Geplaatst: 07-09-10 20:46
ik ook en dan hopenlijk zondag ook droog . ik heb al een steriel stukje wei afgepaald waar ze kunnen staan s'nachts na het wassen met een dek op voor de zekerheid ,in de stal worden ze alleen maar viezer van is mijn ervaring