Ha,ha,ik zal eens kijken wat ik voor de racers kan doen.
Gaan er trouwens ook mensen 24 juli as met hun tink naar de keuring?Of gewoon kijken. Wij gaan met 2 van onze meisjes en maken er een gezellige dag van.
Wie weet zie ik daar nog iemand van jullie?
Ir1ne
Geplaatst: 01-07-10 00:21
Ikke Hihi
kmoet met de rit maar met Insch dan, dan denken we de sokken er wel bij Of isdat geen goed idee? Haha
rommulus
Tinkers genoeg die ik ken/rij/verzorg, maar ik weet niet of eentje mee krijg voor een buitenrit. Anders misschien een bokker die er een te leen heeft?
Ik ga trouwens met 'mijn' jaarlingmerrie naar de keuring 24 juli.
Schimpje
Geplaatst: 05-07-10 15:47
Meld me hier ook maar eens!
Heb zelf geen tinker maar rijdt er een van iemand uit Ees (tussen Exloo en Borger) Dat paard is ITS Benson, 6 jr, (bijna) Z1 dressuur, ggk dekhengst.
24e zijn wij ook van de partij in Zuidwolde (Z1 debuut!!!)
Een rit in het noorden lijkt me leuk, mits het in de verdere planning past. Ondanks dat ik een hengst rij is hij heel makkelijk en absoluut niet moeilijk in de groep. Wbt het ge-race sluit ik me bij Berdien aan, samen uit, samen thuis..
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 00:27
hey Lot,
Leuk,ik ga ook met een jaarling merrie,dan zie ik je daar wel,gezellie! Ik neem ook twee 5 jarige merries mee,ik hoop dat het een gezellige dag wordt!
Schimpje,spannend!Ik ken ITS Benson wel,mooie hengst! Ik hoop dat het in de planning past,zou leuk zijn als je erbij kan zijn,ik ben van plan om heel veel mooie foto's van al die tinkers bij elkaar te maken En zo zie je maar weer,ook tinkers kunnen hoog in de dressuur lopen,petje af hoor!
Ik woon ook in het Noorden, heeeeeeeel erg vlakbij Noordlaren. Als ik vanaf hier rechtoversteek, dan zit ik bij jullie in de tuin denk ik tinkerplein (gok dat het bij al die tinkers is) Vind het idee heel leuk, heb alleen een merrie, die net 3 is, en nog niet onder het zadel. Dus zodra ze zo ver is, kan het, eerder niet Kom overigens waarschijnlijk wel kijken op de keuring, maar niet meedoen..
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 23:31
Ha,ha Nathalie,dat kan haast niet missen! Leuk dat je ook op de keuring komt kijken,ik heb er erg veel zin in en we hebben koffie!
kuzznathalie
Geplaatst: 08-07-10 21:06
Ook thee? Lust geen koffie Ik kom kijken zodat ik het een beetje weet hoe het gaat, dan kan ik volgend jaar zelf meedoen....
rommulus
Miss kunnen jullie zelf ook een voorkeur aangeven,of een weekend dat je echt niet kunt. Het handigst lijkt me op een zondag,hier zijn een aantal mensen die graag meewillen,maar op zaterdag moeten ze werken.
Schimpje
Geplaatst: 10-07-10 17:31
22 of 29 augustus. Vallen beide op zondag. Vanaf waar werd de rit ook al weer gehouden?
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-10 17:40
Vanaf Noordlaren.
Schimpje
Geplaatst: 10-07-10 17:51
Oh.. Is 23 km voor mij. Goed te doen!
sophiatinker
Geplaatst: 10-07-10 18:14
Schimpje schreef:
22 of 29 augustus. Vallen beide op zondag. Vanaf waar werd de rit ook al weer gehouden?
deze zondagen zijn bij mij ook vrij
Pellie
Geplaatst: 10-07-10 22:49
de 22e zit ik op lowlands, de 29e heb ik wrs niks. maar ik zeg altijd, hou met mij geen rekening want je doet altijd mensen te kort etc.
rommulus
Heb geen zadel maar die heb ik ook niet 123 nodig gezien we niet gaan scheuren . Wat ik wel moet doen is even kijken hoe ik er ga komen of ik dat rijdend ga doen of dat ik een trailer ga regelen, vandaar de datum vraag .
tinkerplein
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-10 23:30
Als we dan de 29e doen?
Is wel handig voor mij om te weten wie er dan kan,hoeveel mensen er komen,wil jullie allemaal natuurlijk wel gastvrij ontvangen,dus moet ik wel het een en ander regelen.
En rommulus,je hebt helemaal gelijk,we doen het lekker rustig aan,als er mensen nog willen scheuren,kunnen ze altijd nog een rondje extra,weten ze ook waar het wel en niet kan.