Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:yvonnedv schreef:
Nee zijn vacht. Die was toch ook nog oranje. Tsja die manen. Zou ik gewoon zo laten. En mss wit spuiten als je naar iets belangrijks heen moet. Maar de vacht zou ik scheren. Dan word de kleur iig dof.
Anoniem schreef:Gentlegiant schreef:Spuiten babypoeder doet wonderengebruik ik altijd bij witte paarden manen en staarten
Dat kan natuurlijk ookheb gelukkig geen ervaring met witte paard
![]()
Boortjuh schreef:die tip over Shine-in-Yellow-Out shampoo of Green Spot Remover van Cowboy Magic is wel een goeie ik ga vanavond is kijken of ik het ergens kan kopen en uitproberen..
desillies schreef:Boortjuh schreef:die tip over Shine-in-Yellow-Out shampoo of Green Spot Remover van Cowboy Magic is wel een goeie ik ga vanavond is kijken of ik het ergens kan kopen en uitproberen..
Ik heb geen idee of het werkt maar ik wil je wel sponsorenik wil bijvoorbeeld wel een deel van de verzendkosten bijleggen.
desillies schreef:Boortjuh schreef:die tip over Shine-in-Yellow-Out shampoo of Green Spot Remover van Cowboy Magic is wel een goeie ik ga vanavond is kijken of ik het ergens kan kopen en uitproberen..
Ik heb geen idee of het werkt maar ik wil je wel sponsorenIk wil bijvoorbeeld wel een deel van de verzendkosten bijleggen of ik stuur je tegen normale kosten de shine in yellow out shampoo op en doe er een halve liter greemspotremover gratis bij.
Ik moet wel enorm lachen om de reacties hier, geen leuker vermaak dan leedvermaak toch?