Ik zie dit nu pas. Lijkt mij wel leuk. Ik kan alleen maar dingen aan de hand, want ons Tinkerding is pas 2 jaar.
Strandrit/bosrit: Bailey94 LovingTweety Tinkermuts beertje12 Nikkielvis Blendy Mendi
Schriktraining: Bailey94 LovingTweety Nikkielvis Mendi Marrie Nicam
Clinic: LT(Waarover?) Marrie
Spelletjes- en behendigheidsdag/schriktraining Myukii Teuntje111 en man (mits aan de hand want ik rij niet nu ik zwanger ben, anders help ik liever in de organisatie, wat dat ook moge worden ) LovingTweety Tinkermuts beertje12 Nikkielvis Mendi Marrie Nicam
Onderlinge wedstrijd dressuur: Bailey94 Myukii LovingTweety (ik ben geen dressuur held maar Mo kan het ) Marrie
Strandrit/bosrit: Bailey94 LovingTweety Tinkermuts beertje12 Nikkielvis Blendy Mendi
Schriktraining: Bailey94 LovingTweety Nikkielvis Mendi Marrie Nicam Mallow
Clinic: LT(Waarover?) Marrie
Spelletjes- en behendigheidsdag/schriktraining Myukii Teuntje111 en man (mits aan de hand want ik rij niet nu ik zwanger ben, anders help ik liever in de organisatie, wat dat ook moge worden ) LovingTweety Tinkermuts beertje12 Nikkielvis Mendi Marrie Nicam Mallow
Onderlinge wedstrijd dressuur: Bailey94 Myukii LovingTweety (ik ben geen dressuur held maar Mo kan het ) Marrie
jaa!! vind schriktraining ook wel heel erg leuk en na afloop lekker rijden door het bos!! ik stem in!! wij kunnen ook wel een aantal dingen meenemen als daar vraag naar is!!
nu alleen nog de vraag waar? waar kunnen we een locatie afhuren, en natuurlijk voor een degelijke prijs wat we dan met zn alle kunnen delen??
Nicam
Geplaatst: 02-06-10 09:07
Op meijendael zijn toch regelmatig wedstrijden? Tenminste...dat was vroeger of dat nu nog is...geen idee. Daar hebben ze ook wat weiland ed. Zou dat af te huren zijn? Ik heb alleen geen idee hoe je daar achter moet komen.