Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovingTweety schreef:Hier nog 1 niet. Ik heb gelijk contact gelegd met het terrein waar mijn paarden staan. De beveiliging mag nog een paar keer extra rondrijden.
Daarom wil ik ook meer gegevens. Niet zomaar roepen dat een vriendin had gehoord dat er paarden in Leidschendam waren gestolen.
Boortjuh schreef:nee zoiets kan je alleen melden bij de politie maar je hebt verder helemaal niets dus je kan er niets mee..zolang er geen paarden gejat worden...en dan nog...er zal al gauw een reactie komen van zodra het om paarden gaat gaat het om niet betaalde stallingskosten uuh niet betalen van het complete aankoop bedrag ect....het is triest maar zo is wel de maatschappij en zo wordt er wel gedacht..je kan pas aangifte doen als er daadwerkelijk aanleiding toe is en is in diet geval kan je weinig...alleen in de gaten houden en doorgeven..
Woplala schreef:Bari; jeetje wat een verhaal! Heeft je paard er nog iets aan overgehouden?
M_D_H; ik denk dat het een soort bende is en dat ze heel NL afgaan, dus zou sowieso alert blijven