leuk weer een nieuw topic ,het blijft genieten van alle verschillende tinks die weer voorbij komen. TinkerTom gefeliciteerd met je prachtkereltje !!
Gisteren is Coco (v.Forrest)met zijn moeder Liza hier gekomen om weer gedekt te worden . Echt genieten van het kleine ventje,hij is nu zo'n 3 weken en wat een dropje is het
zazu
Geplaatst: 20-04-10 10:09
wat zijn de veulentjes toch schattig. En lekkere strandfoto's, ooit nog eens een droom van mij om dit binnen een paar jaar te doen. Het veulentje van 3 jaar mag er ook zijn! Gisteren eindelijk nog eens wat foto's van connor en artur (op de achtergrond) kunnen maken.
eye4cobs
Geplaatst: 20-04-10 10:29
ik blijft altijd super trots op "onze" kleine grote man !!!!!!! kom maar lekker hier naar het strand rijden als je zover bent..gezellig !! gr
@steffyentom: dat halstertje ooh wat lief ! @teuntje111: Gefeliciteerd voor je kanjer ! @julian: Wauw dat is een prachtig gebouwd veulen lekker stevig zo zie ik ze graag.
Sweety en dinky-toy hebben van't weekend weer fotomodel mogen spelen voor comunniefoto's. Ze vinden dat beiden heerlijk om te doen. De ouders waren zo blij ze hebben 900 foto's gemaakt op 2 uurtjes hahaha ! Deze vonden ze dus echt het allermooiste. Geen zorgen is sta er vlak bij. Ik krijg nog een heel deel foto's maar die moeten nog verwerkt worden. Ben zo benieuwd.
En een foto op mijn ruintje Déclan (klinkt raar he)