De advertentie die ik geplaatst heb bevat ook een link naar een youtube filmpje die ik speciaal gemaakt heb om hem ook in beweging te zien. Deze link staat ook in mijn onderschrift. Het is een showbink net als mams en zijn grote broer
. Ik dacht dat dit ook eventueel wel zou aanspreken op veel mensen.Zijn kleur is inderdaad erg lastig. Je moet er echt van houden. Wat ze dan ook zeggen "een goed paard heeft geen kleur" gaat dan ook niet helemaal op
In de nieuwe advertentie (want de oude verloopt al snel) zal ik ook foto's van Anouk en King Arthur plaatsen. Het is inderdaad niet duidelijk wie de ouders zijn (of je moet googelen).
Rino zal ik niet schoon op de foto kunnen krijgen, aangezien de gelegenheid er niet voor is. Of hij moet er over een paar maanden nog staan zodat ik hem flink schoon kan borstelen en nieuwe foto's speciaal voor een advertentie moet maken.
De prijs vind ik persoonlijk ook niet te hoog, maar als het niet anders kan zal hij op den duur wel moeten zakken.
Op buitenlandse advertenties zou ik graag willen adverteren, maar helaas is mijn talenknobbel niet zo groot dat ik hem daar aan kan bieden, of het moet allemaal in het engels zijn.
@Cris: Dank je Cris
Ik ga duimen dat jullie de hoofdprijs winnnen 

Maar, die tijd moet je natuurlijk wel hebben, om te kunnen wachten tot april/mei. 

kost even wat tijd maar dan heb je er wel alles aan gedaan(waarom denk je dat al die tinks in o.a the USA mega sokken/behang hebben zo zien ze er ook niet uit als ze ingevoerd worden vanuit Nederland/Belgie....herken sommige amper meer)