Heb bij de gemeente al info gevraagd omtrend de evenementen vergunningen enzo. En over de verzekeringen
WenK
Geplaatst: 30-01-10 20:57
Als je een kritisch/meedenkend oog nodig hebt wil ik wel eens met je meekijken/denken hoor, kan/wil er alleen niet steeds voor die kant op, dus zou ff per mailof telefoon moeten...
Verder denk ik dat een datum in juni het mooist is, zeker als je geen KNHSwedstrijd hebt is dat goed te doen.
We zaten inderdaad al meer naar Juni Omdat er dan op de tinkeragenda's ook niet zoveel staat qua tinkerdagen/wedstrijden
Bedankt voor het aanbod Wenk. Als we hulp nodig hebben laat ik wel even van mij horen We zijn al een stukje verder nu met het beeld wat we in ons hoofd hebben over wat we willen. Dus misschien wordt het nog wel wat
WinSel
Geplaatst: 30-01-10 20:59
Juni lijkt mij ook een prima maand... Ik ben nu bezig met een enquete te maken om te kijken of er animo voor is
Signe
Geplaatst: 30-01-10 20:59
ik heb natuurlijk ook intresse en heb het woordje western al een paar keer voorbij zien komen! Heel goed! Een westernclinic demo of misschien onderling wedstrijdje? Als hebben we vier trail ruiters... In de onderlinge sfeer vind ik het ook leuk om een dressuur proefje mee te pakken..
rommulus
Geplaatst: 30-01-10 21:01
weet je ook wat de gemeente aan minimale eisen stelt ?? die zijn misschien wel het belangrijkste bij controle kan het hele feest plat gelegd worden
verder moet je ook even kijken in je lijstje welke western onderdelen je wilt gaan doen (ik zal de mijne er wel achter zetten )
zwanepol
Geplaatst: 30-01-10 21:04
Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken, ik vind het een super initiatief!
Als de winterperiode weer voorbij is zal ik de moter weer eens bij Venco starten, beetje diesel er bij, nieuwe bougies erin en aanslingeren die hap. Hopelijk zie je ons dan verschijnen in de Z2
rommulus
misschien tip als je demonstratie of clinic wilt geven Marco van http://www.hofvanede.com is afgestudeerd bij emiel voest voor NH en heeft al gevraagt aan mij of is iets wist waar hij clinic of demonstatie kon geven Hij heeft een tinker stal dus weet veel van de tinker af misschien leuk om te vragen zie op de site wat hij allemaal doet met foto's!!!bij freestyle hij doet het super goed!
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 30-01-10 21:29, in het totaal 4 keer bewerkt