blackstar schreef:Nu na jaaaren in Nederland te leven nog steeds demonstratief links lopen op de weg. Ik krijg het er niet in dat ze fatsoenlijk op het randje aan de rechterkant van de weg loopt. Links wel netjes, maar rechts loopt ze gewoon midden op straat. Gaat het ook niet meer proberen om het haar te leren.
Hahahaha, een tinker die de verkeersregels uit haar hoofd heeft geleerd? Loopt ze de rotondes ook langs de verkeerder kant?
Die stoute tinkers die niet willen intergreren !!!
Mijn vorige tinker die kwam er altijd bij staan als ik de weide aan het uitmesten was. Dan moest ik altijd met de mest riek ( zo een plastik die van die tanden heeft die meebewegen en niet in de paardenbenen geprikt kunnen worden) over haar rug krabben totdat je de tanden in haar haren gegrift kon zien. Ik moest eerst altijd met mijn vingers grabbelen zoals paarden elkaars rug knabbelen. Dat werd me te zwaar en ging ik het let de plastice drollenriek doen. Dan zakte ze zo diep door haar rug heen dat je dacht dat ze de grond ging raken met haar buik. Wanneer je stopte dan keek ze je eens aan en wachtte totdat je niet keek en dan trok ze de hele kruiwagen omver zodat de drollen zeer overal lagen. Dat was haar trucje om me langer in de weide te houden en op die manier meer te kroelen.
Lecy was een maffe knol, maar zoals ik al eerder zei, beter dan haar vind je niet.