jaja volgens mij moest ik aardig tekst en uitleg geven
stalnijmegen
Geplaatst: 14-01-10 23:09
ja maar nu weet ik wel wie je bent veel herken ik wel van het kletstopic enzo, maar daar kom ik nooit, dus dan denk ik thjaa moet ik nu gedag zeggen of nie
mnkortleve
Geplaatst: 14-01-10 23:10
Ik herkende jou ook alleen maar omdat je vriend er bij stond Ik ben niet zo verlegen dus ik zeg al gauw wat.
stalnijmegen
Geplaatst: 14-01-10 23:15
daarom, dus ze kunnen ook mij aan de jas trekken hahaha
nahja we hebben er iig zin in, krijg elk jaar een hoop logee's vanuit het noorden die hier een pitstopje slapen (uhmm zuupen) doen haha maar dit jaar zou ik ze eens aant werk zetten honden uitlaten, poetsen,afwassen en....................... veel meer
mnkortleve
Geplaatst: 14-01-10 23:20
Gezellig zeg een hoop logees wel een goed idee om ze aan het werk te zetten.
Ik heb er ook best veel zin in alleen er zal wel weer wat tussen komen zodat ik weer niet kan gaan. Vorig jaar zusje jarig, nu houd ze het misschien weer op die data ik heb al laten weten dat ik die dag echt niet kan ik denk dan ben ik in ieder geval vroeg genoeg. Bonny beviel vorig jaar 3 weken eerder en nu zou 3 weken eerder precies in dat weekeind vallen.
stalnijmegen
Geplaatst: 14-01-10 23:29
ja maar vorig jaar was begin maart, nu end maart dus dan is die verjaardag toch nog steeds begin maart??
mnkortleve
Geplaatst: 14-01-10 23:48
Welke datum was het toen??? Want dan kan het mijn vaders verjaardag geweest zijn. Blijft in de fam.
Ik ook niet, ben totaal niet verlegen ofzo en vind het leuk als mensen me aanspreken maar ik ben niet echt het type dat aan komt lopen en aankondigt "Hallo ik ben Nuage" Ben altijd bang dat mensen me aankijken van.. ja.. en?