Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Teuntje111 schreef:Hee, dat paardje staat toch bij Jansen van den Hout? Volgens mij heb ik haar daar te koop zien staan!
Het is een nakomeling van Zidane van de Bonte Hoeve! Ze heeft nog 2 volle zussen uit de zelfde combinatie.
Ik ben ook overgestapt van warmbloeden naar koudbloeden, maar blijf wel vallen voor het pittigere karakter.. Ik vind Tinkers gewoon ontzettend mooi en dat was voor mij de reden geweest er een te kopen (ehhh en 3 bontjes erbij... Dat is wel het grote nadeel, ze zijn erg verslavend.. en een is maar alleen he..)
onley schreef:Teuntje111 schreef:Hee, dat paardje staat toch bij Jansen van den Hout? Volgens mij heb ik haar daar te koop zien staan!
Het is een nakomeling van Zidane van de Bonte Hoeve! Ze heeft nog 2 volle zussen uit de zelfde combinatie.
Ik ben ook overgestapt van warmbloeden naar koudbloeden, maar blijf wel vallen voor het pittigere karakter.. Ik vind Tinkers gewoon ontzettend mooi en dat was voor mij de reden geweest er een te kopen (ehhh en 3 bontjes erbij... Dat is wel het grote nadeel, ze zijn erg verslavend.. en een is maar alleen he..)
klopt indd ze is van zidane van de bonte hoeve,
Ik ga er zometeen naar kijken ik ben wel ergens heel erg bang dat ik er veel spijt van ga
krijgen

Maar als ik ooit de tijd voor een eigen paard heb dan koop ik ook zeker een tinker!! stoffel schreef:als je zo'n paard heb wat moet je dan met een andere.
Vorig jaar heb ik een geweldig fjord en een geweldige tinker bereden die net zo lichtjes op de hulpen reageerden als dat mijn eigen poown dat doet. 
? stoffel schreef:wat ik hier doe is me verbazen, ik dacht dat de meesten het anders om deden, beginnen met een tinker en dan doorgroeiden.
stoffel schreef:wat ik hier doe is me verbazen, ik dacht dat de meesten het anders om deden, beginnen met een tinker en dan doorgroeiden.