pff komen ze nog allemaal binnengelopen voor "beste wensen" gelukkig tot nu toe alleen handjes Volgens mij doen ze aan WOG (werk ontwijkend gedrag) en dan straks om 10u zeker nog een keer of dan alleen
Stofzuiger op gang is ook erg irri
pff "de week is weer begonnen" (kassameisjes )
ah over uurtje ben ik wel wakker kunnen ze zich weer aan mij ergeren
nu
Trea
Geplaatst: 04-01-10 10:19
Goedemorgen,
Puck wat een onwijs mooie opening. Dat is dan wel heel hard gegaan gisteren die laatste pagina's, die zal ik dan vanmiddag eens op men gemak gaan doorlezen.
Nou hier begint het "gewone" leven weer, kids naar school en ik tussen de middag ook weer ff alle kleuter verhalen aanhoren over de vakantie
Akecheta
Geplaatst: 04-01-10 10:26
Moooi gedaan die opening!! Heeft volgens mij wel veel tijd ingezeten! Toppie!
mnkortleve
Geplaatst: 04-01-10 10:29
Lucy_1 Emmertje was vol, moest even geleegd worden en het was zo'n 20 liter emmer dus het duurde even.
Sita_ Ik zag het gisteren in HK staan gefeliciteerd hoor.
grid WOG = gelijk aan opstartproblemen
Trea Bespaar je de moeite echt zonde van je tijd.
Hier ook het leven weer begonnen kids naar school dus ''vroeg'' uit bed.
Grit
Geplaatst: 04-01-10 10:40
Mogguh!!
Owen verhuisd naar Uden, dan komt hij heel dichtbij
Grid is het zonnetje in huis (kantoor) . Succes
grid schreef:
pff "de week is weer begonnen" (kassameisjes )
Pffffffff, autoloos, sneeuw en het vriest. Wil ik nu echt op de fiets naar de paarden
mnkortleve
Geplaatst: 04-01-10 10:43
Grainey
Wel koud op de fiets Ingrid.
Nu ga ik echt wat doen.
Boncho
Geplaatst: 04-01-10 10:44
Goedemorgen!!!
Wat een super gave opening zeg!! Mooi gedaan hoor Puck!!
Is het nog de moeite waard dat ik de 50 pagina's in het vorige topic terug lees???
grid
Geplaatst: 04-01-10 10:54
Haha Mirjam Ja idd maar ik los opstartproblemen op met koffie en aan de gang gaan, maar anderen blijkbaar met door het hele gebouw handjes schudden het is maar net waar je zin in hebt s'ochtends Ze waren trouwens wel allemaal laat 1ste half uur was nog rustig Mooie collage van Grainey
Hihi Grit als niemand iets (verkeerds) zegt ben ik heel vrolijk hoor zit te lachen om jullie klets van gister Ah Je bent een Bikkel je kunt het en dan is het op stal lekker warm (kom je niet uit warme auto de kou in )
Trea & Carola als je wil lachen en veel onzin wilt lezen moet je teruglezen en anders laten zitten O ja tot ergens 460 of zo nog wel sneeuwfoto's en enigzins zinnige posts.
Eevee
Geplaatst: 04-01-10 11:01
Good Morning
Super de super wat een top opening!! Echt heel erg tof gedaan Puck
Mirjam mooie collage van Grainey.
Ik ga nu naar de paardjes.....boodschappen doen......naar de Action en bij mijn Oma op verjaardag!! Ze wordt 92 en mocht na één maand revalideren (gebroken heup) alweer naar huis!! Dus dubbel feest
Zo handjes schudden ook weer gebeurd en gebakje was lekker hmm moet ik nu gezien q koorts en mex griep mijn handen ontsmetten
Eefje gefeliciteerd met je Oma Fijn dat ze zo snel weer thuis is!!
o Angela balen van camera
Anita67
Geplaatst: 04-01-10 11:57
mooi hoor !!!Wat zijn jullie snel gegaan zeg !!!!!!!!!!!!!! En ik wilde je foto's sturen via email krijg er geen foto's deze site.. Al heb ik nu wel alle tijd om het te gaan proberen en uit te zoeken.
Mirjam je ben der weer .
Anita
grid
Geplaatst: 04-01-10 12:03
Anita foto's ergens uploaden zoals mijnalbum.nl of photobucket.com en dan op foto gaan staan en rechtermuis/ eigenschappen en dan de url kopiëren, , deze tussen [img].[/img] zetten en dan is plaatje zichtbaar Succes met proberen Bij photobucket kun je gewoon IMG code kopiëren