[TI] Tinkers dom?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:33

Eefste schreef:
Ook met het aanleren van vrijheidsdressuur dingetjes pikt ze alles binnen een paar minuten op. Ook weet ze perfect hoe ze onder dingen uit kan komen. Nee, tinkers zijn absoluut niet dom!
(mijn tante heeft 7 tinkers.. daarvan is er ook niet 1 dom.)

Haha, ik las daarvan is er 1 niet dom... :o

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:35

misschien zeggen ze dat omdat tinkers wat breder zijn en ze aan koeien doen denken? :+
maar ikzelf vind tinkers ook heel slim, ze leren ook best snel.

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:35

Junia schreef:
Eefste schreef:
Ook met het aanleren van vrijheidsdressuur dingetjes pikt ze alles binnen een paar minuten op. Ook weet ze perfect hoe ze onder dingen uit kan komen. Nee, tinkers zijn absoluut niet dom!
(mijn tante heeft 7 tinkers.. daarvan is er ook niet 1 dom.)

Haha, ik las daarvan is er 1 niet dom... :o

haha ik ook

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:42

Dom is toch echt zo GEEN criterium voor een tinker :O ....zegt meer over de persoon die dat roept :j !

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 19:41

x_Ladylover schreef:
Sinds kort ben ik in bezit van een Tinker genaamd: Lady of the Night. (officiël is ze niet van mij, maar ik mag haar als eigen beschouwen en ik rij haar op dit moment in)
Ik vertel enthousiast aan mensen over haar en in plaats van dat ik te horen krijg: wat leuk! of ik ben blij voor je! krijg ik te horen: wat moet je nou met een tinker? ze zijn echt lomp en kunnen niks. ze is een domme koe etc. :(

Ben hier inderdaad helemaal niet mee eens! ik snap dat je geen tinker op de olympische spelen kan verwachten, omdat het niet typisch dressuur paarden zijn. Maar ze kunnen wel gewoon lekker rijden! En ze zijn zeker niet dom..
Mijn doel is ook om te laten zien met Lady dat ze meer kan dan alleen maar "lomp" lopen. :D

hey rome is ook niet in 1 dag gebouwd...
de KWPNers die nu op de spelen lopen,
zijn ontstaan uit trekpaarden, landbouwpaarden etc

dus waarom kunnen onze tinkies niet de naar de spelen????
mischien nu nog niet...
maar nog ff doorfokken en wij hebben de nieuwe sporters in handen.

zo is het met de warmbloedjes ook gegaan