Goed voor mn taal(Die ik al goed beheers maar kan altijd beter toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Een jaar High-School doen,
coydog schreef:Is een trailparcours niet iets, toch een stukje western en minder risico op blessures
En iedereen kan meedoen, ook zonder westernzadel
MichelR schreef:Daarnaast heb ik nog een aantal mogelijke mensen die me mogelijk met mennen willen helpen.
.....
Zoefff schreef:coydog schreef:Is een trailparcours niet iets, toch een stukje western en minder risico op blessures
En iedereen kan meedoen, ook zonder westernzadel
ja en dat kan op de cross baan!! Zat me van de week in te lezen over TREC en daar hebben ze ook zo'n cross/trail onderdeel. http://www.trec-club.nl en dat bij wat is TREC; Parcours en Terrain Varié
Schimpje schreef:Trailparcours lijkt me ook erg leuk, als dat er komt doe ik zeker mee!
Ideetjes ervoor (hebben tijdje terug met een GCDHA dag ook zoiets gedaan..)
* over een zeiltje
* bruggetje
* perfect circle (een lat op een ton, en dan een rondje maken en zorgen dat de lat er niet af valt)
* achterwaarts slalom
* achterwaarts tussen balken
* post ophalen (parkeren en iets uit een brievenbus/bakje pakken, bijv. snoepje voor je paard)
* met een vlag rijden
* teddybeer redden (grote knuffel van ene naar andere ton brengen)
* hekje open/dicht doen
* in een vierkantje van balken een rondje om de as draaien (zonder uit het vakje te stappen)
* klein sprongetje (boomstammetje)
* in een cirkel staan, afstappen, rondje om je paard lopen terwijl hij moet blijven staan en weer opstappen
Dat soort dingen lijkt mij dan wel leuk, is voor iedereen te doen en ook niet zo vermoeiend voor de paarden voor een laatste dag..