[TI] Bonte hengst Sir Camelot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JPTinkers

Re: Bonte hengst Sir Camelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:43

ow ik vind lorcan zo leuk voor Evolet mits evolet een beetje groot en zwaar gaat worden

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 16:29

gypsygiants schreef:
Hi Vashti,

Lorcan zal waarschijnlijk pas in februari 2010 bij de GCDHA op gaan voor zijn dek licentie. Het is de bedoeling dat dit ook gaat gebeuren voor de NSvT.
Hij is een laat bloeier en we verwachten dat hij pas met ingeveer 5 een beetje uitgegroeid zal zijn, vooral in de breedte.
Voor premie keuring gaat hij pas als hij echt op zijn mooist is. ;)

Voor de ICS weten we nog niet.

groet

Monique

Leuk! ben heel benieuwd naar hem.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:35

Heee wat leuk allemaal potentiele "fans" van Lot :D

Hihihi, ik ben de gelukkige die hem beleerd heeft (het blondje dat op de foto's op z'n site op z'n rug zit) en hem regelmatig traint. Ik ben behalve fan van z'n uiterlijk ook echt groot fan van 'n werklust en z'n karakter!!! Hij is onder het zadel ook echt 'n fantastisch paard, alweer 'n pluspunt om met hem te fokken. Ik hoop dat ze hem op de keuring net zo gaaf vinden als wij....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 22:59

Was jij er ook bij vandaag op de keuring, licorne?

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 06:34

Helaas was ik er niet bij op de keuring, ik stond met mijn eigen bedrijf op een ander evenement, maar ik kreeg gistermiddag bericht dat hij met een prachtige score en een 1e premie is goedgekeurd! *blij* Nu in oktober nog voor het andere stamboek....

DientjeChico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 15:50

Ik ben wel naar de keuring in Venlo geweest Snowdon. Jij ook? Viel me daar erg tegen (weinig drumhorses te bekennen), maar het kunnen zien van Sir Camelot maakte de reis het waard. Heb de hele tijd staan kwijlen bij dit geweldige powerbeest. Wat een KANJER! Helemaal spik en span in het zonnetje kwam hij van een zwarte vrachtwagen af: moest m'n zonnebril 8-) opzetten zo wit/schoon/blinkte Sir Camelot. Ook het voorbrengen was stoer. Ben niet de enige die weg van hem is want hij kreeg een hele hoge 1e premie. De jury zei dat zijn laagste punt een 9 was! Super he, en wat leuk voor de eigenaren. Die gaan zo fijn en gevoelig met Sir Camelot om en mogen wel heel trots zijn op hun paard.
Ook het veulen van Sir Camelot kreeg een eerste premie, was een mooi merrieveulen dat veel op hem lijkt: groot/grof/stevig/lief koppie/uitstraling.

Zeg Licorne, wat een bofkont ben jij om hem te hebben beleerd en te trainen. Ik heb Sir Camelot nu 2x in het echt gezien en kan me voorstellen dat je helemaal aan hem verslingerd raakt als je vaak met hem omgaat. Succes met zijn training en geef hem een flinke knuffel.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:13

Ja, ik was er ook op die keuring :)

DientjeChico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 16:31

Snowdon, was je daar zelf ook met een paard op de keuring of gewoon als bezoeker?

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 17:32

Zéér mooie hengst zo van de foto's :9
Als ik het goed begrijp is die 950 voor KI? Als je dan bedenkt dat de DA-kosten er nog bij komen... Dan is het best een flinke hap :=

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 18:41

Ik zie 'm deze week weer, ik zal jullie knuffels op hem overbrengen. Hij is een enorme vrijkont dus dat zal hij zeker waarderen (tsk, hij denkt nog steeds dat hij op schoot past...). En ja, ik ben fan, hij is 'n feest om mee te werken :P . Je hoeft hem ook niet hard aan te pakken, totaal zinloos, hij is 'n echte heer. Wel stoer en macho, maar tegelijk zachtaardig en wijs, hij blijft in contact met je. Met buitenrijden ziet hij soms knappe merries in de wei en dan brult hij 'n keer en blaast zich helemaal op, maar hij blijft onder je, blijft bij je (ja, oké, niet als je 'm niet zegt dat hij bij je moet blijven, maar dat hoef je echt niet met geweld te doen, gewoon duidelijk zijn is genoeg), echt 'n gaaf gevoel.

En z'n eigenares had wel de HELE zaterdag staan wassen en poetsen om 'm zo schoon te krijgen! Ik had ze aan de telefoon vanmorgen om te feliciteren en het hele verhaal te horen (gisteren was even snel hap snap) en ze vertelden dat toen hij thuiskwam in z'n paddock hij binnen 'n paar minuten weer zichzelf was, namelijk vol met zand... Maar ja, de premie was binnen :D

24 oktober gaat hij op voor de volgende keuring, ik hoop dat ik daar wel bij kan zijn!

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:29

950 en dan KI vindt ik ook iets te prijzig aangezien mijn dame gewoon een man nodig heeft of zeer vaak scanen om het te vinden anders was het een super man

Maar gefeliciteerd met de goedkeuring

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:01

Super dat hij vast bij 1 stamboek goedgekeurd is !! Je verliefdheid spreekt wel uit je verhaaltje, Licorne ;-)

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:54

8-) zo wit dus 8-)

wijsneus99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 13:28

De prijzen zijn idd. pittig, maar ja er moet wel poen verdiend worden. :+

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:21

wijsneus99 schreef:
De prijzen zijn idd. pittig, maar ja er moet wel poen verdiend worden. :+

Wat een geweldig eerste bericht op bokt :j
:+ 8-)

wijsneus99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 15:39

Beloof in de toekomst geweldige berichten. Maar werd stil van bedragen die ik zag en iets anders schoot mij gewoon niet binnen. Sorry. :o