Ik ga niet alleen voor een strandrit die kant op. Dan moet er meer dan dressuur ,springen en keuring op het progamma staan.
cannie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-09 19:26
Even een kleine UPDATE
Dinsdag hebben we onze eerste bijeenkomst gehad. Een hele hoop ideeën besproken en een voorlopig programma gemaakt. Er kan nog van alles veranderen aan het programma, omdat nog niet alles rond is (zoals keuringen), maar ook willen we zeker weten dat er genoeg deelnemers zullen zijn voor alle onderdelen, voor we het programma definitief zo laten.
Het voorlopige programma ziet er als volgt uit: Zaterdag: - Keuring NSvT (nog niet zeker) - Dressuur onderling + officieel - Springen onderling - Demonstraties - 's Avonds Strandrit voor ruiters + polderrit voor de menners (start gezamelijk, daarna gaan de ruiters over strand en menners door de polder terug.) Zondag - keuring ICS (nog niet zeker) - mennen vaardigheid onderling - mennen dressuur onderling - demonstraties (we hopen veel verschillende mogelijkheden van de tinker te laten zien. Zijn op zoek naar mensen die met hun tinker een leuk show willen geven, zoals ; western, VD, mennen, 4tal, kur op muziek, voltige, springen ??, ??, ..... Geldt ook voor zaterdag )
-> Het weekend wordt waarschijnlijk gehouden in het laatste weekend van augustus of eerste weekend van september. -> Het weekend wordt gehouden op het terrein van het paardenrusthuis st. anna hoeve. -> Alles is op gras. -> Overnachten voor paard is mogelijk. Er zijn genoeg boxen, ook enkele groter boxen, voor eventueel paard+veulen. We willen nog regelen dat deelnemers met hun kampeermiddel ook kunnen blijven overnachten, mocht het niet lukken zijn er genoeg campings in de buurt.
Snowgirl38
Geplaatst: 27-08-09 20:10
Dat ziet er leuk uit en als ik vervoer heb doe ik mee en ik ga voor het mennen.
Leuk progamma. Ik moet even gaan kijken of ik dan kan. Het laatste weekend van augustus is altijd TREC Desnie en in september komt er een EK TREC in Oostenrijk. Weet nog niet precies wanneer maar dat gaat voor mij toch voor en daar zal ik toch ook goed op moeten voorbereiden.
starjo
Geplaatst: 28-08-09 19:32
idd heel leuk programma. Ga ook zeker mee doen, alleen keuring is zeker niet voor hengsten??
Ik heb in principe drie boxen vrij, dus zou ik drie paardjes kwijt kunnen voor mensen die van ver komen, Zij kunnen dan eventueel hun tent in de wei op zetten. Ik woon ongeveer 20 minuten van Rockanje af.
fraske
Geplaatst: 02-09-09 20:20
haha goed idee kzou dan Samba niet in de buurt van dat tentje laten anders word het slapen onder de sterrenhemel (zonder tentje) , maar dat kan ook best romantisch zijn
cannie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-09 20:42
Weer een kleine aanvulling.
De stamboeken zijn zo goed als geregeld. Beide stamboeken willen komen Zaterdag komt het NSvt. Zondag de ICS.
Ook is het weekend bekend. We hebben gekozen voor het laatste weekend van Augustus, dus 28/29 augustus 2010.
We hebben nog een hele tijd te gaan, maar we hebben nu al zoveel reacties gekregen. Mensen die een show willen geven, vrijwilligen, met een kraampje komen willen komen staan of meedoen met één van de activiteiten. Ik wist niet dat er zoveel tinkerfans in de buurt waren
starjo
Geplaatst: 02-09-09 21:08
Leuk dat de verenigingen allebei een keuring willen doen, voor ellk wat wils dan Jammer dat het geen drie dagen weekend is , kon het GCDHA ook komen maar dat is dan misschien wat voor het jaar daarop om ze ook een keer te vragen
En het is juist fijn dat jullie al een datum hebben , kan iedereen het vroeg genoeg in de agenda zetten dan weet je vast dat je volgend jaar 28 en 29 augustus niets anders moet plannen
Ik vind het een leuk initiatief
Snowgirl38
Geplaatst: 02-09-09 22:27
Nou die datum staat in mijn agenda alhoewel ik die van volgend jaar nog niet heb Wij komen ook het hele weekend.
shetlandfan
Geplaatst: 02-09-09 23:43
Dat is nou harstikke balen. Die datum komt heel slecht uit. Die datum staat al lang ingepland voor de premiekeuring met de shets en die gaan toch echt voor.
Kan het niet een weekend eerder? Komt veeeel beter uit. En dan ik tenminste wel met mijn tinkie voor keuring en strandrit komen.
_Patrick_
Geplaatst: 02-09-09 23:53
Ik vind allemaal super hoe jullie dit allemaal kunnen organiseren. Leuk dat er ook 2 stamboeken aanwezig zijn dat weekend. Ik schrijf het ook in de agenda, ik kom denk ik zo ie zo kijken. Is niet zo heel ver reizen vanaf hier. Ik kan wel een strandwandeling doen, maar ja daar zitten de andere niet op te wachten denk ik die een strandrit komen doen Met Patrick kan ik niet mee doen met de keuring denk ik, neem aan dat er geen jonge hengsten gekeurd mogen worden?
shetlandfan, zo kunnen ze het wel iedere keer veranderen van datum het is het een of ander natuurlijk. Jammer dat je er dan niet kunt zijn, maar ze kunnen niet met iedereen rekening houden denk ik
shetlandfan
Geplaatst: 03-09-09 00:01
Kan het op z'n minst proberen. Tenslotte is alles nu nog in de planningsfase en is het nu nog makkelijk om dingen te wijzigen.
_Patrick_
Geplaatst: 03-09-09 00:22
Ik denk niet dat ze het voor 1 iemand gaan veranderen
Tinkermuts
Geplaatst: 03-09-09 05:34
jammer, is precies het weekend dat ik nooit kan, trek mijn aanbod voor show dus in, wel veel succes met organiseren.