Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb besloten om hem maar een jaar aan te houden en heb hem in de opfok gezet. Ik heb nu al wel een paar zeer geinteresseerde mensen die hem wel willen kopen, maar ik laat hem eerst maar even tot april volgend jaar in de opfok, daarna zie ik wel verder. Hij gaat in ieder geval alleen naar een goed tehuis, anders blijft hij gewoon nog wat langer van mij 
. Heb alleen via Bokt geadverteerd, en had naast de uiteindelijke koper nog 2 serieus geinteresseerden (en een heeeeleboel Penny-meisjes
). Veulen is weggegaan voor de vraagprijs (1750 euro). Ik denk eerlijk gezegd ook dat de manier van adverteren een grote rol speelt. Maak een leuke advertentie, een beetje ludiek, dat nodigt ook wel uit om te reageren, denk ik
.
. En nog zwart ook
, 4e na 2 weken) kwijtgeraakt, voor een goede prijs. En stuk voor stuk aan nieuwe eigenaren waar ik 1000 % blij mee ben. Dat is trouwens ook de eerste vereiste, ik zou - ongeacht voor welke prijs - niet verkopen aan iemand waar ik geen fijn gevoel bij had.

. Ik zou in eerste instantie niet zakken met je prijs, dat kan altijd nog
Ariebren schreef:Ik had vandaag een paar Ieren op bezoek.
Die waren helemaal weg van Victorio en zijn sokken ukkepukkie.
Heb een bod van 7000 euro geweigerd voor Victorio.

Ariebren schreef:Ik had vandaag een paar Ieren op bezoek.
Die waren helemaal weg van Victorio en zijn sokken ukkepukkie.
Heb een bod van 7000 euro geweigerd voor Victorio.

Pellie schreef:volgens mij gaan alleen die van mariska als broodjes over de toonbank.misschien moet je ook eens op buitenlandse sites advertenties plaatsen?
(Ik kan echt niet tegen de stress van een koper vinden, 1 van de redenen waarom ik dit jaar niets dek). Voor jullie misschien snel, maar voor mij een week stress
. Hij is voor 2000 euro verkocht, vond ik wel een nette prijs voor een hengst.

repede schreef:oooh ik ben juist opzoek naar ene veulen zonder vlekken
mijn probleem is dat ik pas na de bouwvak kan kopen.. en iedereen NU al de volle mep voor zijn haar veulen wil.....
t is wat met die problemen haha
Keeva schreef:Marlien (Flettie) wil vast wel wachten tot na de bouwvak