jaaa ik zag je staan! mijn paps vond de manen zo apart " dat hebben Fjorden toch ook?" dus ik heel fanatiek " dat is de Pleeborstel!" keek hij me heel raar aan
window
Geplaatst: 29-06-09 12:14
tsss is kei hip zo'n pleeborstelmodel
er waren die dag meer pleeborstel koeien
Toushie
Geplaatst: 29-06-09 12:15
ben benieuwd welke foto's er in staan heb zelf geen battie
@ window: men.. je hebt gewoon een rage opgestart daar! @ toushie: vele vele foto's, de Battie had dit keer beter "Leusden nieuws" kunnen heten maar juist als je er geweest bent is het extra leuk om erover te lezen en foto's te bekijken
he, chuck kan ook heel goed springen!!! hij was foutloos rond op de wedstijd in wehl!! alleen in de barrage had ie geen zin meer bij de 1 na laatste sprong
cp112, er is mogelijkheid voor stal huren voor de dag, maar als ze voor iedereen een stukje paddock moeten doen ook, dus denk niet dat het mogelijk is, zou je Michel of Evy (Michelr of guppekop @ bokt) even na moeten vragen
Er zijn wel 2 paddocks aanwezig, maar die zijn voor de pensionpaarden/manegepaarden. De boxen zijn overigens wel vrij open waardoor er veel zicht is op de andere tinks Wellicht kun je ze dan overdag aan de hand houden en in de nacht toch op stal plaatsen?
Ik ben er zowiezo maar 1 dag, waarschijnlijk zatedag, Maar wij kunnen hem ook niet te lang in de trailer houden, Deze heeft hij namelijk ook al een keer gesloopt (resultaat, complete binnenkant/stellage moest vernieuwd.. ) Ik heb Michel een berichtje gestuurd, dus ik zie wel even wat mogelijk is en anders moeten we denk ik wel een stal huren en dan gewoon hem vak eruit laten (en veeeeeel hooi meenemen )
guppekop
Geplaatst: 05-07-09 21:03
Hey allemaal Heb ff een serieuse vraag
Zou het gek zijn als ik (als organisatie) , als er plaats is, als eerste ga starten met L'Espoir? (Als eerste, dus niet tussen de tinkermensen door) Uiteraard telt het niet voor de tinkerdag, het is alleen voor mezelf
Om voor mijn opleiding (paarden houderij en manegement, de sportopleiding) punten te halen.. Ik heb voor mijn opleiding de sportkant gekozen, en nu moet ik in juni 2010 M2 startgerechtigd zijn.... Ik doe het alleen als er plek is
Even voor de duidelijkheid: ik doe dus niet mee met de plaatsingen. En alleen als er ruimte is in het programma.
Michel vind dat het zou kunnen, Lisette vind dat het niet kan en op de manege hebben ze ook twee kampen...
hmm aan de ene kant het is en blijft tinkerweekend/dag andere kant je rijd niet mee met de tinkerdag eigenlijk als je als aller aller eerste bent. aan de andere kant ook weer wel. hmm tja ik vind het ook 2 kanten hebben eigenlijk. Maar dan kan je ook zeggen een kruising zal dan ook als 1e mogen want die rijd dan niet tussen de tinkers door toch? Het heeft zo 2 kanten.