Snowdon en Chayenne zijn idd erg nieuwsgierig naar de kleine Sierra, dat is alleen nog geen succes.... Van het weekend is het wat rustiger, dan mag Snowdon wat dichterbij kennismaken.
Nathalie83
Geplaatst: 30-04-09 01:04
Mooi gedaan Janet!!! Zag Levera en Jelmer ook voorbij komen
Vet schattig leon!! veulentjes zijn al zo klein.. en dan ook nog een shetveulen.. Ze is net zo'n kuffelbeerpaadje Morgen gaan waarschijnlijk Nora en Avalon bij Levera en Sifra (voor het eerst..) ben heel benieuwd hoe dat gaat...
Vannacht werd ik wakker van de brommers die overal aan het rondjagen waren. Is traditie hier in de dorpen, koningennacht met de brommers door de dorpen jagen. Daarna werd ik wakker van een vriend van mijn zusje die in 1 keer bij ons op de slaapkamer stond Vannochtend kwam ik beneden ligt er een gozer en een meisje op de bank te slapen. Toen ik wat beter keek, zag het dat het een vriendin van mijn zusje was met haar vriend.
Nee hoor mijn zusje ligt boven op bed. Ik dacht eerst dat ze binnen waren gekomen, omdat mijn zusje ergens anders ging slapen. Dus ik vannacht gekeken, maar zuster is ook gewoon thuis.
Paintlinger
Geplaatst: 30-04-09 10:24
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-09 10:25
Nee ga niets doen. Mijn ouders zijn weg, dus moet ook een beetje op oma letten.
Ik ook niet echt... Misschien nog ff met Kim de Eese in.....heb ik gister ook gedaan....is echt leuk daar Giel is bij z'n broer aan het werk, dus die verwacht ik ook niet voor het avondeten terug...
Wilco moest vandaag ook gewoon aan het werk, alleen ze zouden wel eerder stoppen dat het met het eten thuis is. Mijn ouders zijn vannacht richting Praag vertrokken. En Anne zou vandaag naar Amsterdam, koningendag vieren. Alleen vraag me af of ze nog gaan, aangezien ze net slapen
De brommenacht ken ik ook Janet, was bij ons in Hasselt altijd zoiets, dan kwamen ze vanuit Genemuiden en dan stonden er 10 ME busjes per dorpje (gemente zwartewaterland- hasselt, genemuiden en zwartsluis) En moest je heel hard rijden om niet gepakt te worden Ben zo wel eens behoorlijk geschrokken dat we de kroeg uitkwamen en een hoek omslagen en er allemaal ME lui voor je neus staan
In blokzijl is het niet elk jaar. In vollenhove en sintjansklooster wel, en dat horen we ook altijd. Alleen vanncht besloten ze ook in 1 keer over de buitenwegen te gaan. Lekker als je je raam open hebt...
ellieellende
Geplaatst: 30-04-09 11:06
Goedemorgen!
Heb jullie weer gevonden! hahahaha Janet hard gewerkt aan een nieuw topic zo te lezen! ik kan alleen de collage niet zien?
Puzzel heb een baby! vind puzzel trouwens een leuke naam voor een paardje!
sommige mensen koninginnenacht gevierd, sommige tegen wil en dank? hihihihi brommers kieken
Lieve baby gezien van Santa!! En Sea world! Daar wil ik ook nog weleens naartoe! lijkt me geweldig!
Nou, wij zijn dus in Boxtel gebleven vanacht, en het was echt gezellig! Enne..... er stond een tent, met mensen erin die aan het feesten waren! Dus nu heb ik dan ook een tentfeest meegemaakt! hahahahaha, heb alleen maar 1 iemand met bier zien gooien!? Heb lekker uitgeslapen, en dan zometeen lekker paardjerijden, kijken of ik een oranje shabrak heb, anders eerst maar ff naar de rommelmarkt bij Epplejeck! hahahaha Heeeeeeerlijk weer, en heeeeerlijk een paar dagen vrij! Ben Uberhappy