[TI] Ver.van Gypsy en Irish Cob Eigenaren en keuring door ICS Ltd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:21

Caira schreef:
Voor het antwoord op die vraag verwijs ik je door naar ICS Ierland

en daar ga ik dus niet heen, want ken geen woord Engels schrijven en hier is de discussie geopend. ;)

Caira

Re: Ver.van Gypsy en Irish Cob Eigenaren en keuring door ICS Ltd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:31

En ik vind niet dat ik antwoord kan en mag geven voor het bestuur van ICS Ierland.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 13:44

Van Wie is dit initiatief eigenlijk gekomen.
Vanuit het ICS bestuur in Ierland, of vanuit het nieuwe verenigingsbestuur in nederland?

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:01

Caira schreef:
En ik vind niet dat ik antwoord kan en mag geven voor het bestuur van ICS Ierland.

Niet om te stoken, maar je zit toch in het bestuur zagen we net ? Hier is het topic geopend dus zou fijn zijn als er dan ook antwoord gegeven wordt op vragen die gesteld worden.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:03

Nee ik zit absoluut niet in het bestuur van ICS Ierland.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:05

Ik snap ook niet dat de PVE hier toestemming voor geeft. Ze weten dat het al zo'n gedoe is in Tinkerstamboekland en dan toch zo'n vereniging goedkeuren. Er is toch een dochterstamboek in Nederland?? Is dat niet zo, dan moeten ze die aanpakken en anders die gewoon de keuringen in Nederland laten doen, maar niet NOG een vereniging.

Ik zie het toch als een poging van macht hebben en naar je eigen hand zetten. Lukt het bij het ene stamboek niet, dan zetten we toch een nieuwe op en dan heb ik het niet over alle bestuursleden. :o

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:08

Dat is jouw visie Mariel, natuurlijk mag je dat denken. Weet je wat het is, in de ogen van sommigen kunnen we het toch nooit goed doen. Ik nodig jullie gewoon uit om te komen kijken en dan je mening te geven.

Ik ga me in elk geval niet meer verdedigen. Voor de mensen die informatie willen staat mijn pb box open.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:14

Caira schreef:
Weet je wat het is, in de ogen van sommigen kunnen we het toch nooit goed doen.

Maar kan je ook de kant van de posters hier begrijpen?
Er is een moederstamboek en een dochter (als het geen dochter is, dan moet de PVE daar wat aan doen) en waarom dan toch nog weer een aparte vereniging? Wat is het nut van een dochterstamboek dan? :?

Dan kan je wel blijven zeggen dat ICS Nederland niet mee werkt, maar dan zal het moederstamboek daar stappen tegen moeten ondernemen en niet nog meer verwarring maken door buiten de dochter om te gaan werken. ;)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:32

daar ben ik het mee eens Mariel, hier keuren met Ierse keurmeesters maar dan gewoon via het ICS Nederland. Ik heb ook geen behoefte aan nog een vereniging/stamboek erbij. Ik zal mijn paardje ook niet bij een andere inschrijven, al is het maar om te keuren. Nu heb ik de "mazzel" dat mijn paardje wel goedgekeurd is, andere misschien niet en die zijn dan misschien niet eens met de reden. Dus dat ze het dan daarom doen? Ach dat moeten ze dan zelf weten... Ik denk alleen dat niemand zit te wachten op nog een vereniging of stamboek maar wat Lonneke al zegt, in Nederland kan en mag alles...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:59

Jammer dat het niet mogelijk is om deze discussie te voeren zonder persoonlijk te worden. Dit topic wordt nou dus definitief gesloten.