[TI] Herkenbaar?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:53

Mijn Tinkers staan de helft van het jaar in de wei naast de pinken van de buurman. Maar als je koeien tegen komt op een buitenrit dan is het drama. Ligt denk ik toch niet zo zeer aan de vlekken dan wel aan de enorme nieuwsgierigheid van de koeien. Komen er ineens 40 koeien tegelijk aanrennen tja dan krijg je wel een trauma.

En er is 1 brievenbus... Maarja wie maakt er nou een spiegelende brievenbus, dat is vragen om problemen.

jamejozie

Re: Herkenbaar?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:24

een ding moet ik ook toegeven met die ongelovelijke goedzak van mij. koeien zijn echt niet eng, maar enorm interressant om te bekijken, draaf ik daar rustig langs niks aan de hand staat meneer op de noodrem om die rare gevlekte dingen eens rustig te gaan bekijken, hij wil dan echt niet verder tot hij is uitgekeken, hetzelfde "probleem" heb ik ook met trekkers, die zijn ook reuze interressant, dan kan ik been geven wat ik wil. meneer gaat pas verder als het niet meer interressant is.... hoezo eigenwijse fries

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 14:29

Die van mij is echt nergens bang voor, gelukkig.. Ik heb ze al 5 jaar nu en het blijft een coole kikker. Ze stapt zelfs overal op af onderweg, zeker als ze iets nog nooit heeft gezien, even van dichtbij bekijken, aanraken en dan weer stoer verder wandelen, allemaal geen probleem.. :D

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:38

Zie hier het grote enge bakmonster (lees, stukje worteldoek wat opgegraven was)
Afbeelding

Afbeelding