Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) of niet
Maar die heb je ook onder de warmbloeden of andere koudbloeden zitten lijkt mij. Biancaa schreef:Helaas betaal je dan wel voor een tinker die veel kan, juist het karakter maakt ze denk ik zo duur.
P Het zijn paarden met karakter, maar dat zijn zoveel rassen. Lees hier reacties waarvan ik denk "en welk paard heeft dat niet?" Een shetlander die met je op de loop gaat houdt je óók niet
en met een dosis pit, zonder hysterie. Maar barok? Nee, dan denk ik meer aan de warmbloeden zoals de Lusitano en PRE's.
Wat niet elke Tinkereigenaar heeft
Dus tja, smaak komt daar ook nog bij kijken..
Citaat:Moet eerlijk zeggen dat ik de meeste tinkerprijzen ook hoog vind. Ik hecht er geen waarde aan, maar prijzen worden toch ook vaak bepaald door bloedlijnen en bekende sportprestaties. En voor mijn gevoel is dat bij Tinkers nog niet zodanig in kaart gebracht dat dit soort dingen de prijzen verhogen.
Voor mij was 2500 ook de max. Voor dat geld vond ik dat je een gewoon leuk paard moest kunnen kopen.
Citaat:En om terug te komen bij de TS. Ik zou de tinker niet "afschrijven", ik vind het stukje dat je citeerde van wiki wel bij tinkers passen, het geeft een goede algemene basis aan. Maar zoals bij elk ras zijn het allemaal individuutjes. Gelukkig maar, stel je voor dat er maar een tinker karakter zou bestaan.
Dus proefrijden en vertrouwen op je eigen gevoel en ervaring. Tenminste, neem aan dat er altijd een ervaren ruiter bij de koop zal zijn.

laten betalen
In die tijd was ik nog een guppie van 14 en deed mijn paps dus het onderhandelen
INCL het zadel en hoofdstel en paspoort van het ICS?
, het is wat de "gek" er voor geeft, en een goed tehuis vindt ik belangrijker!
En zo is het ook met tinkers en met alle andere rassen....