[TI] Hoeveel willen jullie voor een boek betalen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:39

Vind het alleen wel raar en twijfelachtig dat je zoveel accounts geopend hebt op bokt....

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:24

mij lijkt het opzich wel leuk maar meer als 20 euro heb ik er persoonlijk niet voor over

maarja
over een post van iemand op pagina 1
tinkerland is juist ''overleden'' door te weining animoo
ik was er ook lid van vond het wel enormjammer dat het stopte vond het altijd leuk om te lezen
vooral dat verhaal van die meisjes die het paard gingen zoeken

maarja het is maar net wat de gek ervoor overheeft he

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:54

shar_ianne schreef:
Ik sta daar ook in met een héle mooie foto *\o/*

:D Je merrie staat erin. Die is ook heel er mooi trouwens.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 15:57

Lucy_1 schreef:
Vind het alleen wel raar en twijfelachtig dat je zoveel accounts geopend hebt op bokt....

Dat is ook raar. Het mocht niet eens. Ik had het echter verzuimd om de regels door te lezen. Ik ben nu helemaal op de hoogte, SBL zijn mijn initialen en daarmee sta ik nu op Bokt. Als ik nu informatie wil hebben vraag ik het gewoon op de man (of de vrouw) af. Dat gaat een stuk handiger.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:01

jessj22 schreef:
mij lijkt het opzich wel leuk maar meer als 20 euro heb ik er persoonlijk niet voor over

maarja
over een post van iemand op pagina 1
tinkerland is juist ''overleden'' door te weining animoo
ik was er ook lid van vond het wel enormjammer dat het stopte vond het altijd leuk om te lezen
vooral dat verhaal van die meisjes die het paard gingen zoeken

maarja het is maar net wat de gek ervoor overheeft he

"Omweg via Kdinsk?" Dat heb ik geschreven. Toen de Tinkerland ermee stopte zijn er heel veel mailtjes gekomen van mensen die wilden weten hoe het afliep. Het spannendste moest namelijk nog komen. Ik heb er steeds over gedacht om dat verhaal als boek uit te geven. Nu ik zo'n leuke reactie van jou krijg vind ik het eigenlijk helemaal een goed idee. Zijn er meer mensen die eventueel interesse hebben? Dan ga ik eens in overleg of het uitgegeven kan worden.

AngelofLove

Re: Hoeveel willen jullie voor een boek betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:20

ken het verhaal zelf niet maar ben wel benieuwd en ook dat ligt natuurlijk aan de prijs en hoeveel bladzijdes enzo.

Fenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:08

Leuk idee, zo'n boek!
Als het een mooi boek is heb ik er best €25,- voor over, maar dan verwacht ik natuurlijk ook mooie foto's!
En dat het gewoon een mooi naslagwerk is! *D
Veel succes met het schrijven van je boek, ik zal erop letten of hij in de winkel is; dan koop ik hem :o

Waar is hij te koop t.z.t.?

gr. Fenna

Fenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 21:10

SBL schreef:
jessj22 schreef:
Nu ik zo'n leuke reactie van jou krijg vind ik het eigenlijk helemaal een goed idee. Zijn er meer mensen die eventueel interesse hebben? Dan ga ik eens in overleg of het uitgegeven kan worden.

Dat lijkt mij ook wel een leuk idee!

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 18:17

ik heb voor een leuk tinkerboek 15/30 euro over

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:09

hoe staat het er voor?
heb al een hele tijd niets meer gehoord...

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 10:58

Ik heb afgesleten vingertoppen van het typen ondertussen!
Nee hoor. Het schiet lekker op. Het grootste deel is nu af. Ik moet alleen nog wachten totdat het beter weer is en ik foto's kan maken van een paar die meedoen. Dat moet trouwens toch wel in de eerste of tweede week van maart gebeuren, ik hoop dus dat het weer echt even mee gaat zitten. De planning is dat het boek begin April uitkomt.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:11

ik ben benieuwd, ik hou wel van een nieuw boek erbij

horselove88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 21:55

iets van 15,- à 20,- :P

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:41

tinkerland vond ik echt waardeloos :P

sorry hoor maar vond het echt een onzin blad en er stonden allemaal kleurplaten en domme verhaaltjes in dat je dacht van nou.. :D

allemaal het boek kopen

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:20

Ik wil iedereen bedanken die zo ontzettend behulpzaam is geweest bij het tot stand komen van mijn boek. Door jullie hulp is het geworden wat het nu is. Het is inmiddels te koop en het staat vol met verhalen van medebokters en vele anderen. Mijn vooraankondiging is inmiddels naar de commerciële pagina geplaatst. (jammer genoeg) Het boek is nu te koop, de link waar het te krijgen is plaatst ik bij de advertentie bij de vooraankondiging bij de commerciële pagina. Ik hoop dat jullie allemaal net zoveel plezier hebben met het lezen als ik had bij het schrijven ervan.

Heel veel dank,

Sandra Boshuizen-Laan

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 14:30

Ik doe het niet helemaal goed. Je gaat eerst naar eenmaal andermaal. Dan naar commercieel en daar staat ergens het berichtje dat er een nieuw boek over Gypsy Horses te koop is. Dat is dus mijn boek. Daar vind je de link naar de internetwinkel waar het te koop staat.

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:16

SBL schreef:
Ik doe het niet helemaal goed. Je gaat eerst naar eenmaal andermaal. Dan naar commercieel en daar staat ergens het berichtje dat er een nieuw boek over Gypsy Horses te koop is. Dat is dus mijn boek. Daar vind je de link naar de internetwinkel waar het te koop staat.

Hallo Sandra,
Leuk dat het boek al zo snel af is! Wij gaan hem eerdaags gelijk bestellen ;) . En ik vind het echt ontzettend gaaf dat Gryffindor en ik op de voorkant staan!!!! :D :D :D
Groetjes Sharianne

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 15:50

Hallo Sandra,
Leuk dat het boek al zo snel af is! Wij gaan hem eerdaags gelijk bestellen ;) . En ik vind het echt ontzettend gaaf dat Gryffindor en ik op de voorkant staan!!!! :D :D :D
Groetjes Sharianne[/quote]

Het ging allemaal lekker vlot de laatste week, ondanks dat er nog een paar onverwachte dingen bijkwamen. Maar die dames waren zo ongelofelijk snel, onvoorstelbaar. _/-\o_
Die foto van Gryffindor is leuk he? Vanaf het begin dat ik met het boek bezig was had ik het idee dat ik die op de voorkant wilde hebben. En dat was ook de beste keuze.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:41

Ik heb begrepen uit een mail van de moderator dat ik de link naar de site waar mijn boek te koop staat wel hier neer mag zetten. Dat doe ik dus bij deze.

http://www.wwaow.com/wwaow/site/bookdetail/?bookid=5614

Hier kun je het boek bekijken, een stukje inzien en bestellen. Heel veel leesplezier.

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 20:43

10 tot 20 euro ! 8-)

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:00

Xfeno01X schreef:
10 tot 20 euro ! 8-)

Dan was het echt een stuk dunner geworden! 40 pagina's of zoiets. Veel te dun denk ik.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:02

Ik vind het een super mooie voorkant geworden.
kan niet wachten tot ik het in huis heb, mijn eigen knol in een boek. wie verzint het :)

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:08

_janet_ schreef:
Ik vind het een super mooie voorkant geworden.
kan niet wachten tot ik het in huis heb, mijn eigen knol in een boek. wie verzint het :)

Maar het is een supermooie knol en de foto's zijn gewoon heel goed gelukt. We hadden alles mee. Zon, wind (juist die wind gaf het zo'n aparte sfeer, wapperende manen en haren, daar heeft een prof een windmachine voor nodig, kregen wij die dag voor niets)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 22:10

en natuurlijk Ziggy die braaf wanneer hij het moest zijn, en wanneer hij uit zijn dak mocht gaan, dat ook deed.

SBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:40

Hij is echt super dat kleine ding. Zoals hij stond te steigeren tegenover die reus voor hem. Totaal niet onder de indruk. Hij zou wel even laten zien dat hij de baas was, die dreumes.