Geweldige stal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nuage schreef:John van Vlimmeren
julietink schreef:ik heb ook last van mijn rug, mijn tinker is daar prima voor. wat wel heel belangrijk is, heb ik gemerkt is een goed zadel voor jou. ik heb vanalles uitgeprobeerd, sommige zadels, daar kreeg ik na een half uur al rugpijn van. dat schijnt ook iets met de plek van de beugelophanging te maken te hebben. je moet zorgen dat die zo is dat je goed rechtop zit, zonder moeite. sommige zadels, daar zit je vanzelf onderuitgezakt in, ik bij westernzadels, en dan krijg je gegarandeerd last van je rug.
en wat lastig is bij een tinker, het verzorgen van de sokken. ik heb er een met heel veel sok, je wil mijn rug niet voelen als ik zijn sokken gewassen heb!
verder is het inderdaad mijn maatje. ik woon wat ver weg, maar als je in de buurt bent, kom maar rijden in het bos.
Caira schreef:wassen wat is dat? Zoals ik je al vertelde toen je hier was, dat doe ik toch echt zelden...
Nuage schreef:Ooit weleens bedacht dat je paard zoveel jeuk heeft omdat je zijn sokken steeds wast?
Toegegeven, als hij mijt heeft is het iets anders. Maar als je mok van buitenaf wilt voorkomen dan moet je die sokken droog laten. Anders droogt de huid eronder nooit meer op en gaat het broeien. En dan krijg je allerlei ellende.
Dus ook jij Ingrid, geen sokken wassen!!
Nuage schreef:Ja 1 keer
En daarna pas weer het jaar daarop he
p_extensions schreef:Vanzelf weer wit?
Nou dat zou helemaal mooi zijn !!
Ja Es, ik kan het ook niet stiekum doen want jij ziet alles... toch![]()
Nou vooruit, dan maar 1x per jaar
nu nog een tinker ......
Caira schreef:mooi, wanneer kom je weer langs?
Caira schreef:prima! genoeg te poetsen en rijden hier.