Guinness schreef:ik blijf erbij dat sens gewoon een wrat heeft gehad. En trouwens, in principe valt een wrat waarschijnlijk ook wel onder huidkanker. Dat is bij mensen trouwens ook zo. Kanker is geen ziekte of een virus, maar gewoon een ongeremde celdeling. Als je dat binnen in je lichaam hebt gaat het, zoals bekend, mis. Tenzij er goed behandeld wordt. Groeit het aan de buitenkant is er niks mee aan de hand. Bij mensen is er toch ook geen paniek?
En tsja, een naam voor de tweede keer gebruiken, ik vind dat niet raar. Zouden jullie voor meer dan 2000 paarden verschillende namen kunnen bedenken?
Ik had bij mijn pony al moeite om één naam te bedenken...
Ik ben overigens blij dat er mensen zijn die wel inzien dat de familie Mollema hartstikke hun best doen. En dat de paarden niet links of rechts kunnen klopt natuurlijk ook niet. De paarden kunnen op stemcommando stappen, draven galopperen en stilstaan. En natuurlijk kun je sturen.
Juist om dat soort dingen tegen te gaan filmen ze. Ze gaan er toch ook mee op buitenrit? En dat wordt gefilmd, langs de weg enzo. Denk je dat ze dat zonder problemen kunnen doen als de paarden geen gas, geen rem en geen stuur hebben?
Beetje dom praat hier soms....
Even offtopic.
Een wrat is absoluut geen kanker, maar een virus. Een vorm van het herpes virus. Dus een wrat en huid kanker zijn 2 verschillende dingen.