ja goed, gisteren stonden serada en spirit in de wei waar biggels van de week in stond, dus luut heeft ze maar even terug gezet, maar verder helemaaal super hoor, ze trekt al wat meer met kail op, en alles eet prima. gaat lekker dus.
Whahahah dus de boefjes waren de hort op. Ja hier was ze een paar dagen oud en liep ze al in de wei ernaast. Dus toen hadden we er een draad bijgezet en bleek het stroom niet optimaal te zijn. toen we dat gemaakt hadden en ik haar op de draad had gezet met haar neus heeft ze het niet meer gedaan
stroom doet het wel goed bij ons, denk dat ze met spirit aan het donderjagen is geweest, want ze dagen elkaar lekker uit die 2, en zo door de draadjes zijn gelopen, draadjes niet kapot maar wel een paar isolatoren en spirit zal wel meegewandeld zijn ofzo, kail stond zielig in der eigen weitje. zaterdag gaan we ze verplaatsen naar de andere kant,
Gezellig forum en ik denk een geschikte plek voor mijn mislukte foto!
Vince geeft kusjes en wie wil er nou geen foto van je paard die jou een dikke zoen geeft. Ik wil die wel, maar missie is hopeloos mislukt. Ook niet handig om het zelf te doen met mobieltje. Ik had er vooral stukken boom, lucht, stukken gezicht en Vince op. En de timing om Vince zijn tong erbij te krijgen was net zo belabberd.
Hieronder het enige exemplaar waarbij Vince en ik herkenbaar zijn. Vince doet het goed, maar ik.... Ik kijk erbij of ik tegen een deur aan loop!!!! Wat een trieste foto. Snap nu ook dat Vince er daarna geen zin in meer in had
Nou EEG ging wel goed denk ik, nu op naar de MRI op 16 september... Zit zo in dubio of ik nou wel of niet mag/kan autorijden tot ik de definitieve uitslag heb.. Denk dat ik als tussenweg maar voor de optie ga: werken, maar dan met de brommer erheen i.p.v. met de auto.