De Belg waarschuwd steeds op de radio.

Op stal was het niet druk, goh

Toen nog even de zadelkamer uitgemest en heb weer 2 grote big shoppers vol spullen mee naar huis om te verkopen..

Debora lekker sjans gehad!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grrr schreef:Volgens mij hadden het er ook wel drie kunnen zijn, of niet Sita!
timokyana schreef:- 2e opdracht: we moeten assisteren/organiseren bij een paardgerelateerde activiteit, geen wedstrijd. Denk hierbij aan een clinic, keuring,show, buitenrit enz.
Nu ben ik zelf heftig aan het brainstormen en eigenlijk lijkt het me heel leuk om een clinic of rit te organiseren.
Ik moet even nagaan wat het meest haalbaar zal zijn (heb namelijk zeer weinig tijd en we zitten niet bepaald met schitterend weer , opdracht moet in februarie 25e ingeleverd zijn)
Ook deze moet alleen schriftelijk uitgewerkt zijn, maar wederom lijkt het me leerzaam en vooral heel leuk om dit echt uit te voeren.
Nu wil ik van jullie weten wat jullie denken wat nou echt een leuke clinic zal zijn (ik moet minimaal 5 mensen kunnen charteren die deelnemen). Ik zat zelf te denken misschien een clinic met zitlessen, centred riding bv. maar ik ben nog aan het brainstormen.
Hihi lang verhaal maar ik heb het tenminste even aan iemand kunnen vertellen.![]()
ppfff heb het er echt druk mee die orun, haha had het een beetje onderschat